شرایط نو پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر در شرایطی به انتها رسید که فولاد در اهواز پیروز شد سپاهان، یکی از تیم های صدرنشین لیگ را متوقف کند. سپاهان که در این بازی فقط به برد با حداقل گل احتیاج داشت تا صدر جدول را ازآنِ خود کند، در این امر ناکام ماند تا حالا سرنوشت قهرمانی در دستان خودش نباشد.

شرایط نو پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ

به گزارش خبرنگاران، پیش از شروع رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس 48 امتیازی بودند، ولی شاگردان محرم نویدکیا به لطف تفاضل گل بهتر، صدرنشین و پرسپولیسی ها در رده دوم قرار گرفته بودند. با این حال، برد پرسپولیس برابر مس رفسنجان و تساوی سپاهان برابر فولاد معادلات را در خاتمه این هفته به هم زد.

پرسپولیس حالا از 24 بازی 51 امتیازی و صدرنشین است و سپاهان هم از همین تعداد بازی با 49 امتیاز در تعقیب پرسپولیس و در رده دوم جدول قرار گرفته است. پرسپولیسی ها از حالا به بعد ابتکار عمل را در دست دارند و سرنوشت قهرمانی دست خودشان است. اگر آن ها 6 بازی بعدی را ببرند برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر می شوند. البته 6 برد متوالی در شرایطی مورد احتیاج است که سپاهان هم همه بازیهایش را ببرد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1769

به "شرایط نو پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نو پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید