بهترین پارک های آبی تایلند

به گزارش مجله همراهان، پارک های آبی یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای تجربه لحظاتی خوش و مفرح هستند. در این مقاله شما را با بهترین پارک‌های آبی کشور تایلند آشنا خواهیم کرد.

بهترین پارک های آبی تایلند

پارک آبی رامایانا (Ramayana)، پاتایا

رامایا، پارک آبی بزرگی است که در محیطی زیبا و تماشایی در ناحیه سیلورلیک (Silverlake) در جنوب پاتایا قرار دارد. این پارک با مساحت 1844 متر مربع یکی از بزرگ ترین پارک های آبی تور تایلند به شمار می رود که در آن می توانید با 50 سرسره و دیگر وسایل آبی تفریحاتی فراموش نشدنی داشته باشید. در گوشه ای از پارک استخر سرپوشیده کوچکی برای کودکان وجود دارد که فرزندتان را می توانید برای بازی به آنجا ببرید. این پارک به داشتن تمیزترین آب ها معروف است و برای تامین آب استخرها از چاه های موجود در خود پارک استفاده می شود که به شیوهای کاملا مدرن تصفیه شده است.

پارک آبی اسپلش جانگل (Splash Jungle) 

اگر واقعا به دنبال این هستید که چند ساعتی را در اوج هیجان بگذرانید به پارک آبی جانگل اسپلش در ساحل مای خائو در جنوب تایلند بروید. در این پارک، سرسره های آبی پیچ درپیچ و بلند آماده هستند تا شما را مهمان کنند به لحظاتی شیرین و مهیج. در کنار همه این وسایل، نجات غریق هایی حرفه ای مراقب ایمنی شما هستند. این پارک هر روز از ساعت  10:00 صبح تا 18:00 عصر باز است و کافه نارگیل معروفش غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ای دارد. در تور تایلند می‌توانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌تان به وجود بیاورید.

پارک آبی فانتاسیا لاگون (Fantasia Lagoon)

اگر تصمیم به رفتن به این پارک آبی را دارید می توانید تجربه خرید و تفریح را در کنار هم داشته باشید چون این پارک بر روی پشت بام مرکز خرید Mall Bangkae قرار دارد. معمولا گردشگران از وجود این پارک زیبا خبر ندارند به همین دلیل وقتی به داخلش بروید بیشتر خود مردم تایلند را در آن می بینید. این پارک در مقایسه با دیگر پارک های آبی معروف تایلند به بانکوک نزدیک تر است و با استخرهای بزرگ  و سرسره های مناسبش به محلی عالی برای تفریح بزرگسالان  و کودکان شده است.

انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 565

به "بهترین پارک های آبی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پارک های آبی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید