پاپ: از زنان در برابر خشونت خانگی در دوران قرنطینه حفاظت کنید

به گزارش مجله همراهان، در حالی که خشونت علیه زنان در دوران قرنطینه به خاطر شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا افزایش یافته، رهبر کاتولیک های دنیا امروز (دوشنبه) تأکید کرد که جامعه باید از زنان قربانی خشونت خانگی حمایت کند و پشت آنها بایستد.

پاپ: از زنان در برابر خشونت خانگی در دوران قرنطینه حفاظت کنید

به گزارش خبرگزاری رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا زنانی را که در خط مقدم مبارزه با این بحران کار می نمایند از جمله پزشکان، پرستاران، افسران پلیس، نگهبانان زندان و فروشندگان فروشگاه های کالاهای اساسی تحسین کرد.

وی همچنین بسیاری از زنان را که در خانه به بچه ها، سالمندان و افراد ناتوان رسیدگی می نمایند، تحسین کرد.

پاپ فرانسیس گفت: گاهی اوقات زنان در یک زندگی مشترک قربانی خشونت خانگی می شوند و فشار بسیار سنگینی را تحمل می نمایند. باید برای آنها دعا کنیم تا پروردگار به آنها قدرت دهد و جوامع ما از آنها در کنار خانواده هایشان حمایت نمایند.

همزمان با این که بسیاری از کشورهای دنیا محدودیت های شدیدی را بر رفت وآمد افراد از خانه هایشان با هدف مبارزه با ویروس کرونا اعمال نموده اند، خشونت خانگی افزایش یافته است.

برنامه های مبارزه با خشونت خانگی در سراسر آمریکا افزایشی را در تماس ها برای درخواست یاری ثبت نموده است. در اسپانیا نیز تماس ها برای درخواست یاری از سوی قربانیان خشونت خانگی در دو هفته اول قرنطینه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 12.4 درصد افزایش یافته است.

پاپ فرانسیس تأکید کرد، برای تمامی کشورهایی که با پاندمی کرونا در حال مبارزه هستند به ویژه آنهایی که قربانیان بیشتری دارند، از جمله آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه دعا می نماید.، ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1000

به "پاپ: از زنان در برابر خشونت خانگی در دوران قرنطینه حفاظت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاپ: از زنان در برابر خشونت خانگی در دوران قرنطینه حفاظت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید