پرسپولیس بُرد؛ سید جلال درخشید

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران : تیم فوتبال پرسپولیس توانست در اولین ملاقات خود در لیگ قهرمانان آسیا به فزونی برسد.

پرسپولیس بُرد؛ سید جلال درخشید

به گزارش به نقل از خبرآنلاین؛ در شروع مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس پیروز با نتیجه 1-0 از سد تیم الوحده امارات عبور کند.

در این مسابقه که در ورزشگاه جواهر لعل نهروی شهر گوا در کشور هند برگزار می شد، شاگردان یحیی گل محمدی بازی را کاملا برتر شروع کردند و در دقایق ابتدایی مسابقه صاحب چندین فرصت گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمان از دست رفت. الوحده هم روی ضدحملات توسط عمر خربین در چند صحنه خطرناک ظاهر شد که آن موقعیت ها هم به جایی نرسید.

فشار حملات قرمزها درنهایت در دقیقه 40 نتیجه داد و روی پاس مهدی ترابی، سیدجلال حسینی با شوتی دقیق توانست دروازه الوحده را باز کند تا پرسپولیسی ها برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم، پرسپولیسی ها بیشتر به اداره بازی پرداختند و چندان هجومی مثل نیمه اول ظاهر نشدند و حتی ورود عیسی آل کثیر به زمین هم نتوانست آن ها را به گل دوم برساند. الوحده هم که در پی جبران گل خورده بود، با حضور اسماعیل مطر، کاپیتان باتجربه خود هم در گلزنی ناکام بود تا درنهایت سه امتیاز این ملاقات به حساب نماینده ایران واریز گردد.

پرسپولیس با این برد فعلا در صدرجدول گروه E لیگ قهرمانان نهاده شد تا دو تیم دیگر این گروه یعنی گوا و الریان قطر امشب با یکدیگر ملاقات نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1631

به "پرسپولیس بُرد؛ سید جلال درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بُرد؛ سید جلال درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید