عربستان، قطر و بحرین؛ تیم ملی ایران در کدام کشور بازی می نماید؟

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، سایت لبنان فوتبال غاید اطلاعات جدیدی را درباره برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 منتشر نموده است که این خبرها به تیم ملی ایران هم مرتبط می گردد.

عربستان، قطر و بحرین؛ تیم ملی ایران در کدام کشور بازی می نماید؟

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

ایران در گروه نخست این رقابت ها در کنار امارات، کره جنوبی، لبنان، عراق و سوریه واقع شده است.

این سایت نوشت: اگرچه کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه مسابقات انتخابی جام جهانی را به صورت بازی داخل و خارج از خانه معین کرد اما ایده برگزاری این مسابقه به صورت متمرکز همچنان باقی است. طبق اطلاعات ما، AFC تا 10 روز دیگر تصمیم نهایی خود را درباره نحوه برگزاری مسابقات معین می شکند.

در ادامه این مطلب آمده است: AFC نگران است که بعضی از فدراسیون ها - از جمله فدراسیون لبنان - نتوانند سیستم یاری داور ویدئویی (VAR) را که به طور رسمی برای مرحله نهایی تصویب شد، ارائه دهند. لبنان به همراه پنج کشور دیگر، این فناوری را ندارند و ورزشگاه هایشان هنوز آماده نشده اند.

این سایت بعلاوه در خبری تازه بیان کرد تیم های صعود کننده به مرحله سوم انتخابی جام جهانی حدود 2 میلیون دلار از AFC پاداش می گیرند.

بخش بعدی این گزارش به مشکل دوم AFC برای برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت اختصاص دارد: دومین موردی که کنفدراسیون آسیا از آن نگران است، توسعه کرونای هندی است که به تعدادی از کشورهای شرکت کننده رسیده است. پس از اعلام تغییر قوانین در لیگ قهرمانان آسیا و AFCکاپ، نه تنها برای این فصل، بلکه برای فصل بعد هم چیزی که تأیید شد نشان دهنده جدی بودن پیشنهاد برگزاری مسابقات به صورت متمرکز است.

سایت لبنان فوتبال غاید در ادامه بیان کرد که کشورهای حاشیه خلیج فارس گزینه های میزبانی از گروه نخست انتخابی جام جهانی هستند: اولین گزینه عربستان سعودی است، به همراه قطر و در نهایت بحرین.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1779

به "عربستان، قطر و بحرین؛ تیم ملی ایران در کدام کشور بازی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان، قطر و بحرین؛ تیم ملی ایران در کدام کشور بازی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید