پیروزی فولاد با گلزنان خوزستانی، اعتراض هواداران به نکونام

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز در استادیوم فولاد خوزستان تیم های فولاد و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم خوزستانی به خاتمه رسید.

پیروزی فولاد با گلزنان خوزستانی، اعتراض هواداران به نکونام

* گل های فولاد خوزستان در این بازی را ایوب والی (22) و حسن بیت سعید (4+90) دو بازیکن خوزستانی این تیم وارد دروازه حریف کردند.

* این بازی را علی بای با کمک محمد راهی و میلاد قاسمی قضاوت کردند و در آن به ایوب والی (فولاد) و عبدالله حسینی و مهران گلزاری (گل گهر) کارت زرد نشان دادند.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: شهاب گردان، وحید حیدریه، ایوب والی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان (88- موسی کولیبالی)، محمد آبشک، عباس بوعذار (65- صابر حردانی)، احمد عبدالله زاده، محمد قاسمی نژاد (83- روح الله سیف اللهی)، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا بازی کرد.

* گل گهر سیرجان نیز با ترکیب: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، مهرداد عبدی، علی قربانخانی (85- پدرام قاضی پور)، پیمان نامور (56- مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، رضا محمودآبادی (67- مهدی زبیدی)، بهنام برزای و پیمان رنجبری در برابر حریف صف آرایی کرد.

* هواداران تیم فولاد خوزستان به خاطر نتایج اخیر این تیم استقبال زیادی از این بازی نداشتند.

* علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل گهر سیرجان تنها بازیکن محروم در این مسابقه بود.

* هواداران تیم فولاد خوزستان پیش از شروع مسابقه به دلیل صحبت های روز گذشته جواد نکونام در کنفرانس خبری، به سرمربی فولاد اعتراض کردند.

* جواد نکونام قبل از شروع مسابقه به سمت مجید جلالی رفت و به مربی سابقش خوشامد گفت.

* بازیکنان گل گهر سیرجان و مجید جلالی سرمربی این تیم در چند صحنه نسبت به قضاوت علی بای داور مسابقه اعتراض کردند و داور هم در اواسط نیمه دوم با توقف جریان بازی به کنار نیمکت گل گهر رفت و با مجید جلالی به صحبت پرداخت.

* داور مسابقه در اواسط نیمه دوم به یکی از اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 619

به "پیروزی فولاد با گلزنان خوزستانی، اعتراض هواداران به نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی فولاد با گلزنان خوزستانی، اعتراض هواداران به نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید