نکات سالم ماندن در کشتی کروز

به گزارش مجله همراهان، در واقع اگر از گردش خودتان به عنوان فرصتی برای صرف وقت در باشگاه ورزشی بهره ببرید، دست به گردش های فعال ساحلی بزنید و در خصوص غذا خوردن هم تصمیمات هوشمندانه ای بگیرید، واقعاً می توانید در طی سفر، وزن کم کنید! با توجه به اینکه امروزه در باشگاه های ورزشی و رستوران های کشتی های کروز یا گردشی (و البته در خود بندرگاه ها)، به بخش سلامت توجه ویژه ای می گردد، اکنون دریافت تصمیم های هوشمندانه در خصوص یک گردش سالم، از هر زمان دیگری ساده تر است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانیم.

نکات سالم ماندن در کشتی کروز

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با کشتی کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

فعالیت های سالم تری در بندرگاه وجود دارند

شما مطمئناً می توانید تمام روز را در ساحل جزیره خصوصی دیزنی دراز بکشید؛ اما جالب است بدانید که می توانید روز خود را با یوگای طلوع آفتاب هم شروع کنید، یا به یک گروه دوی صبحگاهی برای جهت پنج کیلومتری در دور جزیره بپیوندید. حتماً شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که جهت دوندگی پنج کیلومتری، هواداران زیادی هم دارد. افزون بر این، خط Crystal Cruises برنامه ماجراجویی های دوندگی عرضه می نماید. این برنامه، فهرستی است از مناظر اطراف جهت پنج کیلومتری و ده کیلومتری و شامل بازدید از اماکن تاریخی و همچنین پارک های طبیعی است. تقریباً تمام خطوط، در جهت مسافرت خود، نوعی از گردش دوچرخه سواری و همچنین ورزش های آبی همچون کایاک سواری و پاروزنی را ارائه می نمایند. علاوه بر اینها، چند خط کشتیرانی رودخانه ای هم هستند که روی کشتی های خود دوچرخه حمل می نمایند و در بندرگاه های متعددی که توقف دارند، تورهای دوچرخه سواری برگزار می نمایند.

طب سوزنی و همچنین اشکال مختلفی از درمان ها را ارائه می نمایند

امروزه آن دسته از درمان هایی که بر سلامت تمرکز دارند، به سرعت در حال کسب محبوبیت هستند. حتماً به دنبال طب سوزنی برای مسافران باشید که برای مثال در کشتی Queen Mary 2 برای درمان ورم مفاصل ارائه می شوند. بسیاری از خطوط کروز از جمله Crystal و Carnival، طب سوزنی دارند و تعداد بسیار زیادی نیز از این خطوط همچون Cunard و Costa، دارای حوضچه های آب درمانی هستند که گفته می گردد برای گردش خون و آرام سازی ماهیچه ها و درد مفاصل، بسیار خوب و مفید هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 965

به "نکات سالم ماندن در کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکات سالم ماندن در کشتی کروز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات سالم ماندن در کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید