چین و چروک های پوست با ژل های نانویی بهبود می یابد

به گزارش مجله همراهان، یافته علمی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری یک شرکت صنعتی به یک نانومحصول در بخش برطرف چین و چروک پوست و از بین بردن آسیب های پوستی تبدیل شد.

چین و چروک های پوست با ژل های نانویی بهبود می یابد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، یک شرکت ایرانی پیروز به دستیابی به فناوری فراوری ژل حاوی نانو اتوزوم گاما اوریزانول جهت بهبود چین و چروک پوست شده است.

صفا تابناک؛ مدیرعامل این شرکت درباره محصول فراوری شده، می گوید: با توجه به دغدغه هایی که در بخش زخم های پوستی و آسیب های حاصل از سوختگی داشتم، 15 سال پیش کار روی توسعه محصولات مربوط به برطرف آسیب های سوختگی از پوست را شروع کردم و در نهایت با تاسیس شرکت تابناک طب آذر تجاری سازی محصولاتی در این حوزه شروع شد. با توجه به پیروزیت های به دست آمده در این شرکت، دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به فعالیت های شرکت تابناک طب آذر علاقه مند شد و همکاری مشترکی با این دانشگاه شکل گرفت تا یافته های محققان این دانشگاه در بخش مواد ترمیم کننده پوست تجاری سازی گردد. این همکاری مشترک منجر به دستیابی به فناوری ژل حاوی نانو اتوزوم گامااوریزانول جهت بهبود چین و چروک پوست شد.

مدیرعامل این شرکت می افزاید: این محصول پایه گیاهی و طبیعی داشته و اثربخشی بسیار بالایی روی پوست دارد. یکی از مزیت های این ژل، ایجاد کلاژن در پوست است به طوری که می تواند به سرعت کلاژن سازی پوست را افزایش دهد.

وی درباره اثربخشی این محصول می گوید: مطالعات بالینی نشان داده است که مصرف 40 روزه این ژل می تواند موجب تغییر وضعیت پوست آسیب دیده گردد.

تابناک از شروع رایزنی با پزشکان برای معرفی این محصول و مزیت های آن خبر و اضافه کرد: قصد نداریم که این محصول را به صورت فروشگاهی عرضه کنیم، بلکه کوشش داریم محصول به صورت تخصصی به وسیله پزشکان برای بیماران تجویز گردد.

به گفته مدیرعامل این شرکت، ژل حاوی نانو اتوزوم گاما اوریزانول پس از دریافت گواهی نانومقیاس در جهت کسب مجوز فراوری از سازمان غذا و دارو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 531

به "چین و چروک های پوست با ژل های نانویی بهبود می یابد" امتیاز دهید

1 کاربر به "چین و چروک های پوست با ژل های نانویی بهبود می یابد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و چروک های پوست با ژل های نانویی بهبود می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید