کاهش محدودیت های سفر به انگلیس با قطر ایرویز

به گزارش مجله همراهان، هواپیمایی قطر از کاهش محدودیت های سفر به انگلیس اطلاع داد

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز اخیرا در کوشش بود محدودیت های سفر به کشور انگلستان را در دوران کرونا برای مسافران خود کاهش دهد. از این رو، طبق مذاکراتی که میان این شرکت هواپیمایی با دولت انگلستان انجام شد برای اینکه مسافران این شرکت هواپیمایی بتوانند سفر راحتی را تجربه نمایند، از محدودیت های سفر به کشور انگلستان به وسیله قطر ایرویز کاسته شد.

کاهش محدودیت های سفر به انگلیس با قطر ایرویز

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بر همین اساس، در تاریخ 8 آگوست 2021 طبق آخرین بخشنامه دولتی انگلستان، کشورهای بحرین، هند، قطر و امارات در فهرست سفرهای با محدودیت کمتر به انگلستان اضافه شدند. البته، مسافران ایرلاین قطر ایرویز باید شرایطی را قبل و بعد از ورود به کشور انگلستان رعایت کنند.

شرایط ورود مسافران قطر ایرویز به انگلستان

با اعلام کاهش محدودیت های مسافران قطر ایرویز به انگلستان شرایط سفر به این کشور با هواپیمایی قطر به صورت زیر خواهد بود:

مسافران قبل از سفر به انگلستان باید آزمایش منفی تست PCR را به همراه داشته باشند. گفتنی است که این آزمایش باید حداقل 3 روز قبل از سفر به انگلستان اجرا شده باشد. البته مسافران می توانند برای انجام آزمایش های پیشرفته کووید 19 در انگلستان اقدام کنند. برای پرداخت هزینه و درخواست نوبت برای آزمایش کووید 19 باید به وسیله فرم مسافران لندن اقدام کنند.

دریافت فرم ورود به انگلستان

مسافران ایرلاین قطر ایرویز پس از ورود به انگلستان، 10 روز را در قرنطینه سپری خواهند کرد. بعلاوه مسافران باید در طول قرنطینه در دو مرحله باید برای انجام آزمایش کووید 19 اقدام کنند. اولین تست باید پس از گذشت دو روز از قرنطینه و دومی پس از گذشت 8 روز از قرنطینه انجام گردد.

مسافرانی که به صورت کامل در آمریکا، انگلستان یا در کشورهای اروپایی واکسینه شده اند، نیازمند به سپری کردن دوران قرنطینه نیستند. مسافران واکسینه شده تنها باید آزمایش کووید -19 را در روز دوم انجام دهند.

البته دولت بریتانیا برای مسافران کشورهایی که در شرایط قرمز هستند هم محدودیت هایی قائل شده است. به عبارتی مسافرانی که بیش از 10 روز در کشورهای قرمز حضور داشته اند، تنها در صورتی که تابعیت انگلیسی، ایرلندی دارند و دارای اقامت در انگلستان باشند می توانند به این کشور سفر کنند. البته مسافران تابع انگلیس هم پس از سفر به این کشور باید 10 روز را در قرنطینه سپری کنند.

مسافران کشور انگلستان می توانند برای اطلاعات بیشتر به رسمی دولت انگلستان مراجعه کنند. البته ممکن است به مسافرانی که از کشورهای با شرایط قرمز به انگلستان سفر می کنند، اجازه توقف در شهر منچستر داده نگردد.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1796

به "کاهش محدودیت های سفر به انگلیس با قطر ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های سفر به انگلیس با قطر ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید