گواهی TENAA هواوی میت X اطلاعات بیشتری از این گوشی را فاش ساخت

به گزارش مجله همراهان، سال جاری سالی است که قرار بود شاهد عرضه انبوه گوشی هایی که نمایشگر تاشو دارند باشیم. در ابتدا تصور می شد سامسونگ بازیگر اول این میدان باشد و اولین گوشی تاشو را عرضه کند اما گلکسی فولد با مسائل نمایشگر داخلی روبرو شد و عرضه این گوشی تا همین امروز تاخیر خورده است. هواوی هم به سبب مسائل پیش آمده برای گلکسی فولد، عرضه گوشی خود را به تاخیر انداخت. اما حالا به نظر می رسد این غول تکنولوژی چینی آماده شده تا اولین گوشی تاشو خود را با نام هواوی میت X عرضه کند.

گواهی TENAA هواوی میت X اطلاعات بیشتری از این گوشی را فاش ساخت

این گوشی به تازگی توسط موسسه چینی TENAA گواهی عرضه در کشور چین گرفته و آنطور که معین شده، هواوی میت X از شبکه 5G هم پشتیبانی می نماید. اسم مدل این گوشی، TAH-AN00 خواهد بود و برای آغاز، از نمایشگری 8 اینچی بهره می برد. این نمایشگر 8 اینچی از نوع OLED خواهد بود و رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل دارد.

آنطور که در اسناد TENAA معین شده، مینیمم ظرفیت باتری این گوشی 4400 میلی آمپر است. البته این مینمم ظرفیت باتری است و آنطور که خود هواوی اعلام نموده، ظرفیت باتری این گوشی 4500 میلی آمپر خواهد بود.

همچنین آنطور که معین شده، هواوی میت X در سه مدل عرضه خواهد شد. مدل پایه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد. دو مدل دیگر نیز به ترتیب رم و حافظه داخلی 8/256 و 12/512 گیگابایتی خواهند داشت. هر سه مدل نیز از کارت حافظه اختصاصی هواوی که Nano Memory Card نام دارد، پشتیبانی می نمایند. در این میان نکته عجیب این است که هواوی می خواهد چنین گوشی خاصی را با مدلی با رم 6 گیگابایتی عرضه کند.

ابعاد این گوشی نیز نهایی شده اند. وقتی این گوشی باز می گردد، هواوی میت X ابعادی معادل 161.3 در 146.2 در 11 میلی متر دارد و وزن آن هم 287 گرم است. در بخش پشتی این گوشی نیز چهار دوربین قرار گرفته است. رزولوشن دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی است و دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی هم در این گوشی حاضر خواهند بود. دوربین چهارم هم از نوع ToF است و به نظر می رسد معینات دوربین این محصول، با هواوی P30 Pro یکسان است.

در نهایت هواوی میت X همراه با جدیدترین شارژر سریع هواوی که سرعت 55 واتی دارد عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه اخیرا این گوشی در موسسه TENAA ثبت شده، به نظر می رسد این گوشی به زودی در کشور چین عرضه خواهد شد. همچنین وب سایت های روسی هم ماه سپتامبر را برای عرضه جهانی این گوشی اعلام نموده اند و به این ترتیب بار دیگر تایید می گردد که زودتر از ماه سپتامبر، این گوشی حداقل در چین عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 253

به "گواهی TENAA هواوی میت X اطلاعات بیشتری از این گوشی را فاش ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهی TENAA هواوی میت X اطلاعات بیشتری از این گوشی را فاش ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید