10 اسپیکر بلوتوثی محبوب در خبرنگاران (تیر 1401)

به گزارش مجله همراهان، طی سال های اخیر برقراری اتصال به وسیله بلوتوث بسیار رایج شده است. این موضوع به ویژه در رابطه با پخش موسیقی به وسیله اسپیکر و هدفون ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اسپیکرهای بلوتوثی دیوایس های بسیار خوبی برای لذت بردن از موسیقی در هر زمان و هر مکان به شمار می آیند. این محصولات به راحتی حمل می شوند و بعلاوه به آسانی می توان آن ها را به گجت های هوشمند نظیر موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، کامپیوتر و… متصل کرد. اسپیکرهای بلوتوثی کالاهای بسیار پرتقاضا و پرکاربردی هستند و در ابعاد، شکل ها و ظرفیت های مختلفی فراوری می شوند که طبیعتاً بازه های قیمتی گوناگونی هم دارند. در این مقاله قصد داریم 10 اسپیکر بلوتوثی خبرنگاران که نسبت به بقیه محبوب تر بوده و بازدید بیشتری داشته اند را به شما معرفی کنیم.

10 اسپیکر بلوتوثی محبوب در خبرنگاران (تیر 1401)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه خبرنگاران از اسپیکرهای بلوتوثی در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوثی را دارید از شما دعوت می کنیم که این مقاله را بخوانید.

1. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK22

اسپیکر LK-22 نسل تازه اسپیکرهای کمپانی LEITU است. این اسپیکر دارای طراحی بسیار زیبا و متفاوتی است و به شکل مجذوب نمایندهی لوگوی لیتو بر روی آن حک شده است. در طراحی این اسپیکر از استایل خیابانی الهام گرفته شده و می توانید آن را داخل جیب خود حمل کنید. در قسمت بالای این اسپیکر یک قلاب یکپارچه حلقه ای وجود دارد که حمل اسپیکر را آسان تر می نماید. این اسپیکر از صدایی با وضوح عالی و بیس های کوبنده بهره می برد. برای اتصال به این اسپیکر می توانید به وسیله بلوتوث به صورت بی سیم متصل شده و موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. این اسپیکر قابل حمل مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است که می تواند تا 3 ساعت نیروی مصرفی اسپیکر را تامین کند. شما می توانید این محصول را با قیمت 499,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

2. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-27

اسپیکر LK-27 محصولی از شرکت لیتو است. این اسپیکر به وسیله فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخش نماینده صوتی متصل می گردد. توان خروجی این اسپیکر شرکت لیتو برابر با 5 وات و فرکانس پاسخ گویی در آن بازه 120 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. اسپیکر لیتو مدل LK-27 طراحی دایره ای شکل دارد که این موضوع باعث می گردد هم بتوان از آن مانند یک اسپیکر دسکتاپ و هم به عنوان یک اسپیکر قابل حمل استفاده کرد. برای حمل آسان تر شرکت لیتو این اسپیکر را به یک بند تجهیز نموده است. این اسپیکر انرژی مورد احتیاج خود را به وسیله یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می نماید که به یاری آن می توان تا 2 الی 3 ساعت به پخش موسیقی به طور مداوم پرداخت. شما کاربران خبرنگاران مگ می توانید این محصول با کیفیت را با قیمت 595,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران تهیه نمایید.

3. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل Tg-113

JBL TG-113 با داشتن ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب در ساخت، یک اسپیکر با قیمت مناسب به شمار می رود که حداکثر توان آن 10 وات است. در قسمت بالایی و کناری این محصول، بندی قرار داده شده که شما با وصل کردن آن به لباس یا کوله خود، می توانید TG-113 را به راحتی جابجا کنید. وزن اسپیکر حدود 512 گرم است. این اسپیکر بلوتوثی در برابر آب مقاوم است. شما می توانید با متصل کردن گوشی هوشمند خود یا رایانه شخصی که دارای بلوتوث باشد، از این اسپیکر بدون احتیاج به اتصال مستقیم بهره ببرید. نسخه بلوتوث به کار رفته در این اسپیکر، ورژن 3.0 + EDR است. TG-113 قابلیت پخش رادیو FM را هم دارد. این محصول با قیمت 117,000 تومان در فروشگاه دیجی کالا در دسترس شما قرار گرفته است.

4. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-26

اسپیکر LK-26 از سری محصولات فراوری شده به وسیله کمپانی لیتو است که به عنوان یک اسپیکر پرتابل روانه بازار شده است. این اسپیکر دارای LEDهایی مخصوص نورپردازی است که می توانید میهمانی خود را با استفاده از این قابلیت مجذوب نماینده تر کنید. این اسپیکر دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است. با استفاده از پورت USB می توانید به آداپتور AC متصل شده و اسپیکر خود را شارژ کنید. با هر بار شارژ کامل این اسپیکر، به مدت 3 ساعت زمان پخش برای شما فراهم می گردد. این اسپیکر به دلیل پرتابل بودن، دارای بدنه ای مقاوم و ضدآب است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اسپیکر خود را حتی در ساحل نیز حمل کنید و از پخش موسیقی باکیفیت و شفاف لذت ببرید. شما می توانید این محصول را با قیمت 1,495,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

5. اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3

اسپیکر خانگی هارمن کاردون مدل Aura Studio 3 نسبت به مدل های قبلی خود تغییراتی داشته است که این سیستم صوتی را به روزتر نموده است. در نگاه اول توجه شما به اشکال موج شکل که در داخل گنبد شیشه ای وجود دارد جلب خواهد شد، که جلوه زیبایی به این اسپیکر داده است. بعلاوه نورپردازی خارق العاده که با این اشکال موجی شکل ترکیب شده نمای چشمگیری را ایجاد نموده است. صدای 360 درجه این اسپیکر به لطف وجود 6 توییتر 40 میلی متری، فراگیری گسترده ای دارد. این اسپیکر خانگی پاسخگویی فرکانسی بین بازه 45 تا 20 هزار هرتز را ارائه می دهد. شما می توانید این محصول را با قیمت 9,040,950 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

6. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5

توان خروجی این اسپیکر شرکت JBL برابر با 20 وات و فرکانس پاسخ گویی در آن بازه 90 هرتز تا 40 کیلو هرتز است. شرکت JBL این اسپیکر را به یک میکروفن داخلی تجهیز نموده است تا به یاری آن بتوان به تماس های دریافتی نیز پاسخ داد. اسپیکر Flip 5 در برابر نفوذ مایعات مقاوم است و به راحتی می توان آن را زیر آب برد. این محصول انرژی مورد احتیاج خود را به وسیله یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می نماید که به یاری آن می توان تا 12 ساعت به پخش موسیقی به طور مداوم پرداخت. برای شارژ کامل این اسپیکر تنها به 2.5 ساعت زمان احتیاج است و از تفاوت های اساسی این محصول با مدل قبلی میتوان به شارژ سریع تر با پورت TYPE-C اشاره نمود. شما کاربران خبرنگاران مگ می توانید این محصول شرکت JBL را با قیمت 2,815,000

تومان خریداری نمایید.

7. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710

اسپیکر JBL PartyBox 710 با 800 وات قدرت و سبک های نورپردازی مناسب، می تواند موسیقی های شما را در کیفیتی عالی، ارائه نماید. می توانید نور را با ضربات موسیقی هماهنگ کنید تا فضایی زیبا همراه با صوتی دلنشین داشته باشید. این اسپیکر با استفاده از دو توییتر 69.8 میلی متری با کمترین اندازه نویز و دو درایور 203 میلی متری با حساسیت بالا، خروجی قدرتمند و شگفت انگیز 800 وات را ارائه می دهد که باعث می گردد، صوتی در کیفیت بالا و تعادل کامل در تمامی سطح های صدا، Low، Mid، High را دریافت کنید. این اسپیکر از گواهینامه بین المللی IPX4 بهره می برد و مجهز به دسته و چرخ برای راحتی در حمل نیز است. شما می توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت 31,500,000 تومان از خبرنگاران تهیه کنید.

8. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

اسپیکر پرتابل و بلوتوثی JBL Charge 5 نسل تازه اسپیکرهای سری شارژ از برند محبوب جی بی ال است. جی بی ال در سری تازه اسپیکر شارژی خود از بلوتوث نسخه 5.1 که تازهترین نسخه در حال حاضر است استفاده نموده و این اسپیکر حرفه ای از صدای قدرتمند و شفافی بهره م ی برد. یک عدد ووفر Racetrack-Shaped به همراه توئیتر جداگانه و پسیو رادیاتورهای دوگانه در کنار هم تجربه صوتی تازه و بی نظیری را برای شما فراهم می نمایند و فرکانس های بیس و میدرنج در این اسپیکر به وسیله 1 عدد ووفر 52 در 90 میلی متری با توان خروجی 30 وات RMS و فرکانس های تریبل نیز به وسیله 1 عدد توئیتر 20 میلی متری با توان خروجی 10 وات RMS پخش می شوند. شما می توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت 4,760,000 تومان از خبرنگاران خریداری نمایید.

9. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-36-DB

اسپیکر MDZ-36-DB از سری محصولات فراوری شده به وسیله کمپانی شیائومی است که به عنوان یک اسپیکر پرتابل روانه بازار شده است. این اسپیکر دارای یک باتری لیتیوم یونی 2600 میلی آمپر ساعتی است که می تواند با هر بار شارژ کامل، تا 13 ساعت (با ولوم صدای 50٪) برای شما صدا پخش کند. شارژ این باتری فقط حدود 4 ساعت زمان می برد و به وسیله پورت Type-C تعبیه شده در زیر درپوش ضد آب اسپیکر شارژ می گردد. بعلاوه کنار درگاه شارژ، یک پورت AUX نیز قرار گرفته است تا بتوانید با سیم هم به این اسپیکر متصل شوید. صدای با کیفیت و شفاف این اسپیکر از دو بلندگوی 8 واتی سرچشمه می گیرد که موجب شده این اسپیکر دارای قدرت پخش صدای 16 واتی باشد. شما می توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت 899,000 تومان از خبرنگاران خریداری نمایید.

10. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-157

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-157 یکی از محصولات باکیفیتی است که در بازار وجود دارد. هم می توانید به صورت باسیم و هم بی سیم به این اسپیکر همراه متصل شوید. این هدفون دارای بلوتوث بوده و به وسیله جک 3.5 میلی متری صدا و همین طور شیار کارت حافظه می توانید به پخش موسیقی بپردازید. بعلاوه این هدفون دارای پورت USB بوده که ارزش خرید آن را بالا برده است. این محصول دارای یک باتری 500 میلی آمپری است که تا 3 ساعت می تواند به پخش موسیقی بپردازد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به رادیو اشاره نمود که شما هر زمان که بخواهید می توانید به شبکه های رادیویی نیز گوش کنید. شما می توانید این اسپیکر بلوتوثی شرکت تی اند جی را با قیمت 260,000 تومان از خبرنگاران بخرید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2136

به "10 اسپیکر بلوتوثی محبوب در خبرنگاران (تیر 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اسپیکر بلوتوثی محبوب در خبرنگاران (تیر 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید