21 مدل تپه لباس بلوچی جدید و شیک

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران | سرویس مد و پوشاک - تپه ها یا همان مهر هایی که برای چاپ نقوش بلوچی بر روی پارچه ها استفاده می شوند بسیار متنوع هستند. نقوش این مدل لباس ها از زندگی ساده مردمان بلوچ و محیط زندگی آن ها الهام گرفته می شوند. زنان بلوچ با حفظ اصالت خود در شب عروسی هم از لباس عروس بلوچی استفاده می نمایند. به طور کلی لباس محلی زنان بلوچی دارای تزئینات ویژه ای هستند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. در این مقاله مدل های زیبا و متنوعی از لباس بلوچی برای شما گردآوری شده است.

21 مدل تپه لباس بلوچی جدید و شیک

جدیدترین مدل های تپه لباس بلوچی

زنان بلوچی برای قرینه بودن نقوش لباس های دست دوز خود از این تپه ها یا مهر ها استفاده می نمایند. در ادامه طرح های مختلف و زیبای لباس های بلوچی را ببینید.

بیشتر ببینید: لباس بلوچی مردانه در طرح های سنتی و مدرن

جمع بندی

مدل تپه لباس های بلوچی متنوع بوده و نقوش آن توسط هنر های زری دوزی، بلوچی دوزی، آئینه دوزی و… تزئین می شوند. اگر شما به این لباس های فاخر و زیبا علاقه مند هستید می توانید از مقاله 20 مدل لباس بلوچی زنانه شیک و جدید برای مهمانی و عروسی ها نیز در خبرنگاران دیدن کنید. به منظور انطباق نظرات و ایده های خود با مطالب سایت خبرنگاران می توانید در بخش ارسال نظر با ما در ارتباط باشید.

منبع: setare.com
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1638

به "21 مدل تپه لباس بلوچی جدید و شیک" امتیاز دهید

8 کاربر به "21 مدل تپه لباس بلوچی جدید و شیک" امتیاز داده اند | 2.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 مدل تپه لباس بلوچی جدید و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید