314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/ایلام فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از برطرف تصرف بیش از 3 هزار میلیارد و 331میلیون ریال از اراضی ملی استان ایلام اطلاع داد.

314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام

سرهنگ جواد خردمند اظهار کرد: در سطح استان ایلام 314 مورد تعرض به اراضی ملی در سطح استان انجام شد که در این راستا و با کوشش شبانه روزی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان، 3 هزار میلیارد و 331 میلیون ریال از اراضی ملی حوزه سرزمینی استان ایلام برطرف تصرف شد.

وی اضافه نمود: با همکاری و مشارکت خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضایی و انتظامی ،سال جاری در استان ایلام برطرف تصرف اراضی ملی نسبت به سال گذشته 4 برابر بوده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور اعلام کرد: با توجه به هوشمندسازی پلیس ،اراضی ملی به صورت مستمر و روزانه تحت کنترل قرار می گیرد و این موضوع سبب شده است که افزایش کشف زمین خواری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر داشته باشد.

خردمند با بیان اینکه استان ایلام جزء 10 استان برتر کشور در مورد مبارزه با زمین خواران بوده است گفت: استان ایلام از معدود استان هایی است که به صورت شبانه روز در این راستا و به صورت هوشمند موضوعات زمین خواری را رصد و بلافاصله با آن مقابله می نماید.

به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، در پیغام رسان سروش، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور در خاتمه با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می نمایند، گفت: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت نموده و پس از استعلامات مربوطه از سازمان ملی و مسکن نسبت به خرید مال که اقدام نمایند و در برخورد با موضوعات زمین خواری با شماره تلفن 1656 یگان حفاظت به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1491

به "314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید