شروع دوره جدید آموزش زبان فارسی در تفلیس

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حمید مصطفوی رایزن فرهنگی کشورمان با اعلام این خبر گفت: با توجه به علاقه مندی و استقبال گرجیان، آموزش زبان فارسی علاوه بر محل رایزنی فرهنگی، در مدارس و دانشگاه های مختلف گرجستان توسط استادان دانشگاه ها، مدرسان زبان فارسی در مدارس و امیررضا وکیلی فرد، استاد زبان و ادبیات فارسی اعزامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، درحال انجام است.

شروع دوره جدید آموزش زبان فارسی در تفلیس

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

مصطفوی اضافه نمود: آموزش زبان فارسی در محل رایزنی فرهنگی در سه مقطع مقدماتی، میانی و پیشرفته صورت می پذیرد و در انتها ترم پاییز به فارسی آموزان گواهینامه شرکت در دوره آموزش زبان فارسی از سوی رایزنی فرهنگی اعطا خواهد شد.

امیررضا وکیلی فرد با تاکید بر اهمیت به کارگیری روش های علمی تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در خارج از کشور و تشریح متدهای آموزشی، با بهره گیری از آخرین متدهای علمی آموزش، کار تدریس زبان فارسی را آغار کرده است.

استاد اعزامی اظهار امیدواری کرد: فارسی آموزان در انتها دوره فشرده سه ماهه قادر خواهند بود به زبان فارسی آغاز به صحبت نمایند و در دوره های میانی و پیشرفته، یادگیری و تسلط به زبان فارسی را فراگیرند تا امکان ادامه تحصیل در رشته زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی در دانشگاه های گرجستان و ایران و همچنین اشتغال در شرکت های ایرانی فعال در گرجستان فراهم شود.

وکیلی فرد استاد اعزامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات به گرجستان؛ عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین و عضو شورای علمی بنیاد سعدی و سر دبیر فصل نامه علمی و پژوهشی، پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1217

به "شروع دوره جدید آموزش زبان فارسی در تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره جدید آموزش زبان فارسی در تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید