آموزش رژلب زدن در یک دقیقه

به گزارش مجله همراهان، آموزش رژلب زدن برای کسانی که تمایل دارند با رژ، لب های خود را حجیم تر و قلوه ای تر نشان دهند، بسیار کاربردی است. شاید رژ لب زدن در ابتدا کار آسانی به نظر برسد؛ اما تکنیک هایی دارد که اگر آن ها را بلد باشید، لب ها و در کل چهره شما بسیار مجذوب کننده تر می گردد. البته منظورمان از این تکنیک ها قطعا رژ لب زدن روی لب و حومه آن نیست.پس اگر همواره با رژ لب زدن مشکل داشتید، در این مقاله با آموزش رژلب زدن حرفه ای همراه ما باشید.

آموزش رژلب زدن در یک دقیقه

آماده سازی لب ها قبل از رژلب زدن:

مدل های مختلف رژلب

برای داشتن یک آرایش لب زیبا و تمیز باید با انواع رژلب آشنا شوید:

رژلب مدادی

رژلب های مدادی معمولا روغنی و چرب نیستند و ماندگاری بالایی دارند این نوع رژلب ها در صورتی که مدل پیچی نداشته باشند باید با مداد تراش های مخصوصی تراش خورده گردد.

رژلب جامد کاسه ای

رژلب کاسه ای معمولا در سالن های آرایشی به وسیله آرایشگران استفاده می گردد. بدین صورت با استفاده از یک براش مخصوص از توی ظرف مخصوص که به شکل یک کاسه است مقداری رژ برداشته و به روی لب کشیده می گردد.

رژلب مایع براق

رژ لب مایع حالت براقی به لب ها می دهند که معمولا ماندگاری بالایی ندارند و بیشتر مناسب استفاده روزانه هستند.

چگونه خط لب بزنیم ؟

قبل از آغاز آرایش لب به این نکته توجه داشته باشید که خط لب نیز از مهمترین مراحل آرایش لب است که در این بخش ، به شما یاد می دهیم که چگونه به درستی خط لب بکشید و آرایش لب ها را کامل کنید.

  • برای کشیدن خط لب بالای لب، یک علامت ضربدر وسط بخش قلبی لب بالایی ترسیم نمایید.
  • روی لب پایینی یک خط ترسیم کنید، این خط دقیقا وسط لب پایین باشد.
  • دو نقطه در طرفین لب بالا بکشید و وسط ضربدر بالا را نیز یک علامت بزنید.
  • نقطه ها را به خط لب متصل کنید و گوشه های لب پایینی را نیز با خط لب به خط وسطی که قبلا کشیدید، برسانید.
  • از رژ لب مناسب رنگ پوست تان بهره ببرید.

از بالم لب یا ماسک لب استفاده نمایید

زدن رژ لب را بهتر است با مرطوب کردن لب هایتان آغاز کنید. از یک ماسک لب مناسب بهره ببرید. ماسک لب هم بسیار عالی است! از بالم لبی بهره ببرید که ماندگاری داشته باشد و خوب جذب گردد. سپس بالم لب را پاک کنید و اجازه دهید خشک گردد.

از کانسیلر بهره ببرید

قبل از استفاده از رژ لب ،کانسیلر یا کرم پودر روی لب های خود بزنید. با این کار پایه صافی برای رژ لب دارید که باعث می گردد رژ لب به طور مساوی روی لب پخش گردد و رنگ واقعی و صحیح آن در صورت دیده گردد. بعلاوه باعث ماندگاری بیشتر رژ لب می گردد.

کانتور لب

کانتورینگ فقط برای لب ها نیست با روش صحیح کانتور کردن صورت ، می توانید با استفاده از رنگ های تیره و روشن برجستگی یا فرورفتگی ایجاد کنید.

می توانید پیشانی را کوتاه نموده و گونه ها را برجسته تر کنید. برای نشان دادن لب های بزرگ می توانید از تکنیک کانتور نیز بهره ببرید. اگر زیر لب و بالای آن از رنگ تیره بهره ببرید و آن را سایه بزنید لب های شما برجسته تر به نظر می رسند.

آموزش رژلب زدن

برای آموزش رژلب زدن حرفه ای ابتدا باید فرم لب، کوچکی و بزرگی لب و رنگ رژ لب و نوع آن (جامد، مایع، مدادی) را در نظر بگیریم. در ادامه ما قصد داریم، آموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک، آموزش رژ لب قرمز و آموزش رژ لب زدن مایع را با شما به اشتراک بگذاریم.

آموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک

اگر لبهای نازک و کوچک دارید و تمایلی به انجام عمل های زیبایی مانند تزریق ژل به لبهایتان را ندارید بهتر است با روش صحیح رژلب زدن لب های خود را زیباتر کنید:

مراحل مهم رژلب زدن :

  1. در مرحله اولآموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک، بهتر است لب های خود را با بالم لب یا وازلین چرب کنید. سپس با یک دستمال کاغذی، چربی لب را بگیرید.
  2. حال با کانسیلر یا کرم پودر، لب های خود را کاملا بی رنگ کنید.
  3. در این مرحله از آموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک، یک قلم موی باریک بردارید و آن را به کانسیلر آغشته کنید. سپس دور لب خود را با این قلم مو بکشید و خط لب تازهی بالای لب خود ایجاد کند. حواستان باشد که این خط لب باید محو باشد.
  4. زیر لب پایینی خود را با یک سایه یا مداد تیره، کمی تیره کنید. حواستان باشد که تیرگی این قسمت محو باشد و توی ذوق نزند. این مرحله از آموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک، سبب ایجاد سایه ای زیر لب شما می گردد. این سایه، خطای دید ایجاد می نماید و لب شما را حجیم تر نشان می دهد.
  5. اکنون با یک خط لب که هم رنگ رژتان باشد، دور لب خود را بکشید.
  6. این مرحله، مرحله رژ لب زدن است. داخل لب های خود را رژ بزنید. توجه کنید برای آن که لب هایتان حجیم تر دیده شوند، حتما از رژ لب مات بهره ببرید.
  7. اگر حس کردید جایی از خط بیرون زده اید، می توانید با یک قلم موی آغشته به کانسیلر، آن را اصلاح کنید. البته این مرحله تنها مربوط به آموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک نمی گردد. در هر زمانی این مرحله به یاری شما می آید.

آموزش رژ لب قرمز

رژ قرمز زدن، کار آسانی نیست و کمی اشتباه در نحوه زدن این رژ، ممکن است آرایش شما را به کل به هم بریزد و فرد محوشده را هم مشمئز کند! پس برای آموزش رژلب زدن حرفه ای، آن هم از نوع قرمزرنگش، نکاتی را که در ادامه می گوییم رعایت کنید.

  1. ابتدا کمی اسکراب به لب خود بمالید و پس از چند دقیقه آن را پاک کنید. این کار پوسته های اضافی لب شما را از بین می برد.
  2. در مرحله بعد با کمی بالم لب، لب های خود را مرطوب کنید. سپس با یک دستمال کاغذی، روغن لب هایتان را بگیرید.
  3. حال نوبت خط لب است. خط لب را هم رنگ رژ خود انتخاب کنید تا در سرانجام، لب های زیباتری داشته باشید. شما می توانید با خط لب، داخل لب های خود را هم پر کنید.
  4. برای استفاده از رژ قرمز، هم می توانید خود رژ لب را به لب هایتان بکشید، هم می توانید یک براش را به رژ لب آغشته کنید و آن را به لب هایتان بکشید. استفاده از براش به شما یاری می نماید تا رژ قرمز را تمیزتر و بدون کثیف کاری بکشید.
  5. اگر رژ از لب های شما بیرون زده بود، با یک قلم موی آغشته به کانسیلر آن را تمیز کنید. همان طور که گفتیم، این مرحله در آموزش رژلب زدن حرفه ای بسیار به کار شما می آید.
  6. حال یک دستمال کاغذی روی لب خود بگذارید. یک براش را به پودر آغشته کنید و از روی دستمال، روی لب های خود بزنید. این کار ماندگاری رژ شما را بالاتر می برد.

اگر لب های کوچکی دارید، می توانید این آموزش رژلب زدن حرفه ای با رژ قرمز را با آموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک ادغام کنید. نتیجه این کار دیدنی ست. فقط هنگامی که رژ قرمز می زنید باید خوب حواستان را جمع کنید. اثرات رژ لب قرمز، تا مدت ها روی هرچیزی خصوصا پیراهن سفید می ماند. پس لباستان را قبل از رژ لب زدن بپوشید!

آموزش رژ لب زدن مایع

رژ لب مایع ممکن است کمی دردسرساز باشد؛ اما استفاده از چند تکنیک کوتاه و ساده، باعث می گردد به راحتی بتوانید از آن بهره ببرید. پس با آموزش رژلب زدن حرفه ای آن هم از نوع مایع، همراه ما باشید.

  1. ابتدا لب خود را کمی چرب کنید. سپس یک مسواک را روی لب های خود بکشید تا پوسته های اضافی لب گرفته شوند. به هیچ وجه روی لب های خشک رژ لب نزنید.
  2. حال با سر اپلیکاتور رژ که تیزتر است، دور لب خود را بکشید. بعلاوه می توانید این کار را با یک مداد لب هم انجام دهید. با این کار، رژ لب شما تمیز و متقارن از کار درمی آید.
  3. در مرحله بعد، با لبه پهن تر اپلیکاتور، داخل لب خود را به طور کامل پر کنید. لب هایتان را بلافاصله به هم نمالید. اجازه دهید لب بالا و پایین به طور جداگانه خشک شوند.
  4. در مرحله آخر هم مثل دو آموزش قبل، کانسیلر می تواند به یاری شما بیاید و بیرون زدگی های رژ را محو کند.

معرفی برترین رژلب سال

سیدنی

سیدنی (Sydney) یکی از برندهای نسبتا تازه ایرانی است که در طول مدت زمان کمی توانسته با کیفیت بالای محصولات خود به خصوص رژ لب های مجذوب کننده، هواداران بسیاری پیدا کند. بعضی از این رژ لب ها فاقد سرب است. ارائه رژهای جامد و مایع با رنگبندی متنوع، جلوه مات و براق از دلیل های محبوبیت برند سیدنی می باشد. بسته بندی مجذوب کننده بعضی از رژ لب های سیدنی نیز نقطه عطفی در تولیدات این برند به شمار میرود.

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی حنارا به طور تخصصی و انحصاری بر روی محصولات آرایشی، تقویتی، مراقبتی و بهداشتی اورجینال کار میکند و آن ها را به صورت اورجینال، با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه میکند. همین حالا برای ثبت سفارش به وسیله سایت فروشگاه اینترنتی به آدرس https://hanara.ir اقدام نمایید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2280

به "آموزش رژلب زدن در یک دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش رژلب زدن در یک دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید