احمدی: اقدامات ورزش همگانی ایران در سال 99 مورد توجه سازمان بهداشت جهانی نهاده شد

به گزارش مجله همراهان، تهران (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان از تمجید سازمان بهداشت جهانی از این وزارت خانه اطلاع داد.

احمدی: اقدامات ورزش همگانی ایران در سال 99 مورد توجه سازمان بهداشت جهانی نهاده شد

به گزارش سایت وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی با تبریک فرارسیدن سال 1400، سال جدید را سالی همراه با خیر و برکت و سلامتی برای ملت ایران و جامعه ورزش و جوانان آرزو کرد و گفت: سال 99 سالی سخت و همراه با محدودیت بسیاربرای مردم و مسئولان بود، سالی که شیوع کرونا مشکلاتی را برای بخش های مختلف از جمله ورزش به وجود آورد اما در مجموع با استقامت، پایداری و بردباری همچنین کار مضاعف این سال سپری شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ادامه داد: سال 99 در عین سختی ها، مردم ایران با نگاه امیدوار به آینده، کوشش های مختلفی در بخش های گوناگون داشتند و ورزش کشور هم در این سال شرایط متفاوتی را داشت و ورزش قهرمانی تحت الشعاع این ویروس خیلی از رویدادهای بین المللی اش را از دست داد.

وی اضافه نمود: در ورزش همگانی سعی ما بر این بود که با برنامه های جدید و نوآوری هایی که توسط فدراسیون ها هیات ها و کارشناسان ورزشی و با بهره گیری از فضای مجازی، رسانه ها و صدا و سیما انجام شد، بتوانیم از ظرفیت ورزش هم برای تحرک مردم، ارتقا نشاط و مقاومت بیشتر برای شرایط کرونا استفاده کنیم.

معاون وزیر توضیح داد: برنامه های گسترده ای را در قالب پویش های ورزش در خانه و انواع پویش های ورزش همگانی برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال قابل توجهی روبرو شد و حتی مورد توجه سازمان بهداشت جهانی نهاده شد و از ابتکارات ورزش همگانی در جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

وی در ادامه با اثر گذار بودن اقدامات اجرا شده اعلام کرد: من به سهم خودم از همه کسانی که در توسعه ورزش همگانی در سال 99، فدراسیون های ورزشی، هیات های ورزشی در استان ها، ادارات کل استان ها، فدراسیون ورزش های همگانی کوشش داشتند، صمیمانه ممنونم.

احمدی گفت: در حوزه فرهنگی هم یاری مومنانه در سال 99 بسیار چشمگیر بود و با یاری جامعه ورزش در سراسر کشور توانستیم همایش یاری مومنانه را در سراسر کشور با گستردگی و تاثیرگذاری خوبی برگزار کنیم که به سهم خودم از همه دست اندرکاران در این بخش قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: پویش نذر رهایی هم در انتهای سال 99 برگزار گردید که یاری کرد به آزاد شدن بیش از 220 زندانی جرایم اقتصادی که این هم کارنامه پرافتخاری بود در ارتباط با ورزش کشورمان و قدردان همه کسانی هستم که در این پویش سهمیه بودند، امیدوارم بتوانیم با همین هم افزایی و هماهنگی خوبی که در ورزش همگانی، حوزه فرهنگی و ورزش روستایی ایجاد شده به وظایفمان در سال 1400 بهتر عمل کنیم.

احمدی در انتها اضافه نمود: ان شاءالله سال 1400 سالی باشد بدون ویروس کرونا و سال گشایش باشد در بخش های مختلف کشورمان و مردم عزیز کشورمان موفقیت های بیشتری پیش رو داشته باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1587

به "احمدی: اقدامات ورزش همگانی ایران در سال 99 مورد توجه سازمان بهداشت جهانی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: اقدامات ورزش همگانی ایران در سال 99 مورد توجه سازمان بهداشت جهانی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید