اردوی والیبال ساحلی و انتخابی تنیس روی میز برای مسابقات جهانی کارگران

به گزارش مجله همراهان، نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ساحلی کارگران جهت اعزام به ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری در بابلسر برگزار شد.

اردوی والیبال ساحلی و انتخابی تنیس روی میز برای مسابقات جهانی کارگران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، نخستین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کارگران جهت اعزام به رقابت های جهانی ورزش کارگری (اسپانیا -2019) از تاریخ 28 تا 30 فروردین ماه با حضور 6 ورزشکار به میزبانی بابلسر برگزار گردید.

سید امید حسینی، عبدالله آذر، محمد غلامی، کیا شوشتری زاده، محمدجواد نظری و حسین آرمویی ورزشکاران منتخب حاضر در این اردو بودند که قرار است از بین این 6 ورزشکار طی اردوهای آینده 4 ورزشکار برای حضور در رقابت های جهانی ورزش کارگری انتخاب شوند.

این اردو با حمایت انجمن والیبال ساحلی کارگران بابلسر و با مربیگری بهنام محمودی به سرپرستی حمید حق بین برگزار گردید.

هم چنین مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کارگر جهت اعزام به ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری 29 فروردین ماه برگزار گردید. در این دوره از رقابت ها که به سرداوری سرکار خانم ابری برگزار گشت 6 ورزشکار بانو جهت پوشیدن پیراهن تیم ملی ورزش کارگری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در سرانجام این مسابقه یک روزه ویدا عبدی (تهران)، رقیه حق شناس (اصفهان)، اکرم سرشاد (خراسان رضوی)، فاطمه حق شناس (اصفهان)، الهام محمدی (همدان) و فرزانه کرم زاده (خوزستان) توانستند به ترتیب عناوین اول تا ششم را از آن خود کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 192

به "اردوی والیبال ساحلی و انتخابی تنیس روی میز برای مسابقات جهانی کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی والیبال ساحلی و انتخابی تنیس روی میز برای مسابقات جهانی کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید