از متاورس تا قوانین ورود توریست در نمایشگاه توریستی تهران

به گزارش مجله همراهان، خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون موضوع از متاورس تا قوانین ورود جهانگرد در نمایشگاه جهانگردی تهران برای شما نوشته شد.

از متاورس تا قوانین ورود توریست در نمایشگاه توریستی تهران

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران تا چهار روز ادامه دارد.

در حاشیه برپایی این نمایشگاه ها، نشستهای تخصصی و کارگاه های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

در بخش نشست تجربیات و معرفی الگوهای پیروز گردشگری که در سالن 35 محل دائمی نمایشگاه ها برپا می گردد، نقش قطارهای رجا در کیفیت خدمات گردشگری ریلی، ایده و راه اندازی قطارهای گردشگری در ایران با موضوع غرب کشور، گردشگری ماجراجویانه افراد دارای معلولیت، کویرنوردی، تجربه نشر و انتشارات گردشگری، فعالیت های رسانه ای، حمل و نقل هوایی شهری و ملاحظات امنیتی تورهای ورودی و داخلی در ایران به وسیله کارشناسان و فعالان صنعت گردشگری عناوین برنامه های صبح تا ظهر این نمایشگاه است.

در بخش مربوط به برنامه های آموزشی نمایشگاه گردشگری نیز کارگاه های آینده پژوهی، اهمیت گردشگری موضوعی، نگاه تحلیلی به اصول ارزیابی تأسیسات گردشگری، ظرفیت های ثبت های جهانی بر توسعه مقاصد، گردشگری مبتنی بر طب سنتی و اصول و فنون مذاکره برگزار خواهد شد.

در روز دوم نیز موضوعاتی از جمله قوانین و ضوابط مرتبط با مالیات، گردشگری هوشمند، اصول تأثیرگذاری خبر در گردشگری و مقررات و آموزش شاغلین در گردشگری آنالیز خواهد شد.

در روز سوم برپایی نمایشگاه نیز برند مقصد، آشنایی با موضوعات بیمه ای، آشنایی با ساختار و اصول استارت آپ های گردشگری و نگاهی به خدمات ویزا از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه ها آنالیز می گردد.

در روز چهارم هم متاورس و قوانین مربوط به ورود گردشگران خارجی، پارادایم گردشگری تعالی بخش، انتقال تجربه مزارع گردشگری از جمله موضوعاتی است که به وسیله فعالان حوزه گردشگری برای آن نشست برگزار می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2064

به "از متاورس تا قوانین ورود توریست در نمایشگاه توریستی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از متاورس تا قوانین ورود توریست در نمایشگاه توریستی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید