اسامی گزینه های نهایی استقلال لو رفت؛ جایگزین ساپینتو کیست؟ ، دو گزینه ایرانی تعیین شدند

به گزارش مجله همراهان، کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه های سرمربیگری این تیم خاطرنشان کرد.

اسامی گزینه های نهایی استقلال لو رفت؛ جایگزین ساپینتو کیست؟ ، دو گزینه ایرانی تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران، کمیته فنی باشگاه استقلال طی روزهای گذشته گزینه های مدنظرش را اعلام نموده بود و در کنار مربیان خارجی، از چهار مربی خارجی (جواد نکونام، علیرضا منصوریان، ساکت الهامی و محمد ربیعی) نیز نام برد، اما جلسه امروز نتیجه جدیدی داشت و بعضی گزینه های قبلی کنار رفتند.

اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال امروز با یکدیگر قرار گذاشتند تا خبری را به بیرون اعلام ننموده و جزئیات را به رسانه ها بازگو نکنند، اما با این وجود توانستیم مهم ترین خبر از جلسه امروز را به دست بیاوریم.

بنابر نظر کمیته فنی باشگاه استقلال، در صورتی که مربی خارجی برای جانشینی ریکاردو ساپینتو انتخاب نگردد، از بین محمد ربیعی یا جواد نکونام یک نفر راهنمایی آبی پوشان را برعهده می گیرد.

بنابر گفته مدیران باشگاه استقلال، گزینه های خارجی مختلفی مدنظرشان قرار دارند که جدی ترین آنها لوپز کارو اسپانیایی است که صحبت از حضورش در ایران شده، ولی علاوه بر او، ممکن است یک ایرانی جانشین ساپینتو گردد.

جواد نکونام پس از دوران حضورش در فولاد خوزستان و قطع همکاری با این باشگاه که جای خود را به علیرضا منصوریان داد، تا سرانجام فصل راهنمایی هیچ تیمی را برعهده نداشت و با توجه به سبقه حضورش در استقلال تبدیل به یکی از گزینه های جدی این باشگاه شده، ولی علاوه بر او، محمد ربیعی هم شانس دارد.

محمد ربیعی که طی دوران حضورش در مس رفسنجان توانست این تیم را به لیگ برتر برساند و در سومین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران در جایگاه پنجم جدول قرار دهد و یک تیم سرسخت بسازد، دومین و آخرین گزینه کمیته فنی باشگاه استقلال است که در جمع گزینه های آبی پوشان دیده می گردد.

این نظر نهایی کمیته فنی باشگاه استقلال است و باید دید از بین گزینه خارجی، ربیعی یا نکونام، کدام یک روی نیمکت آبی ها می نشیند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2294

به "اسامی گزینه های نهایی استقلال لو رفت؛ جایگزین ساپینتو کیست؟ ، دو گزینه ایرانی تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی گزینه های نهایی استقلال لو رفت؛ جایگزین ساپینتو کیست؟ ، دو گزینه ایرانی تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید