گزارش سایت AFC درباره دربی تهران و صعود تراکتور به فینال جام حذفی

به گزارش مجله همراهان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه شهرآورد تهران بین تیم های پرسپولیس و استقلال با انتشار گزارشی به بازی های جام حذفی کشورمان پرداخت.

گزارش سایت AFC درباره دربی تهران و صعود تراکتور به فینال جام حذفی

به گزارش گروه وررشی خبرگزاری سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی با اشاره به صعود تیم فوتبال تراکتورسازی به فینال جام حذفی کشورمان به استقبال دربی شهر تهران رفت.

این سایت نوشت: با سرانجام یافتن رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در هفته گذشته، اکنون تمرکز اصلی روی مرحله نهایی جام حذفی است.

اولین مسابقه از این بازی ها به سرانجام رسیده است که تیم تراکتور روز سه شنبه به لطف گل سعید مهری و پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان، امید های خود را برای رسیدن به رقابت های فوتبال قاره ای زنده نگه داشت. حریف تراکتور در ملاقات فینال هفته آینده، یکی از تیم های پرسپولیس یا استقلال خواهد بود. 2 غول تهرانی قرار است عصر چهارشنبه در یک بازی سخت حذفی با هم ملاقات نمایند.

شهرآورد روز چهارشنبه اولین ملاقات بین این 2 تیم پس از بازی بهمن ماه است که در آن بازی آن ها به تساوی 2-2 دست یافتند و این بازی اولین دربی تهران در جام حذفی پس از سال 2011 است.

در ملاقات های اخیر این 2 تیم، پرسپولیس تیم برتر بوده است و آخرین برد استقلال برابر حریف دیرینه خود به ماه مارس 2018 برمی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1226

به "گزارش سایت AFC درباره دربی تهران و صعود تراکتور به فینال جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش سایت AFC درباره دربی تهران و صعود تراکتور به فینال جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید