سپاهان می خواهد از دست پرسپولیس فرار کند، تعقیب و گریز در صدر

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، رقابت های هفته نهم لیگ برتر امروز با انجام 5 بازی شروع می گردد که در این بازیها سایپا میزبان شهر خودرو است، نساجی از صنعت نفت پذیرایی می نماید، پرسپولیس پذیرای ماشین سازی است، نفت و فولاد در مسجد سلیمان به مصاف هم می روند و در آخرین بازی امروز پارس جنوبی در جم میزبان سپاهان صدرنشین است.

سپاهان می خواهد از دست پرسپولیس فرار کند، تعقیب و گریز در صدر

سایپا - شهر خودرو

شهر خودرو باتوجه به یک دیدار عقب افتاده اش این پتانسیل را دارد که صدر جدول را در اختیار بگیرد، منوط به این که امروز خارج از خانه پیروز به شکست دادن تیم سایپا گردد.

شاگردان یحیی گل محمدی فصل خوبی را شروع نموده و با شایستگی در کورس صدرنشینی قرار دارند و باید امروز مقابل تیمی قرار گیرند که علیرغم شروع خوبی که در لیگ داشت، رفته رفته به انتهای جدول نزدیک شد.

سایپا با 14 گل خورده یکی از خطوط ضعیف لیگ را دارد و نقطه مقابل آنها شهر خودرو با 3 گل خورده یکی از خطوط دفاعی مستحکم را در اختیار دارد.

نساجی - صنعت نفت

صنعت نفت یکی از تیم های خوب خوزستانی است که در این فصل فراتر از انتظار نتیجه گرفته و در هفته هشتم با 15 امتیاز در صندلی پنجم قرار گرفته است.

نفتی های آبادان که مثل همه تیم های نفتی دیگر با مسائل عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می نمایند، در این هفته میهمان تیمی هستند که از خط حمله قوی برخوردار است و به جای آن خط دفاعی اش بسیار آسیب پذیر است.

آبادانی ها در عین شایستگی در بالای جدول قرار گرفته اند و در صورت پیروزی در این بازی سخت حضورشان در کورس صدر جدول را تاحدود زیادی تثبیت خواهند کرد.

پرسپولیس - ماشین سازی

دیدار هفته نهم این دو تیم تکرار دیدار آنها در جام حذفی است. سرخ پوشان در دیداری بحث بر انگیز در تبریز ماشین سازی را شکست دادند و حالا باید در چارچوب هفته نهم لیگ و در تهران میزبان این تیم باشند.

شاگردان کالدرون در این فصل یا می برند و یا می بازند. آنها هفته گذشته بهترین پیروزی فصل شان را در بوشهر به دست آوردند و حالا موتور گلزنی علی علیپور هم در پیشانی خط حمله آنها روشن شده تا این تیم خطرناک تر از گذشته باشد.

سرخ پوشان هم 15 امتیازی هستند و برای رسیدن به صدر احتیاجمند پیروزی در این بازی و لغزش رقیبانی همچون سپاهان، تراکتور و شهر خودرو هستند. لغزش شاگردان کالدرون در این بازی آنها را با تهدید به از دست دادن صندلی چهارم روبرو می نماید چون دو تیم خوزستانی صنعت نفت و فولاد سایه به سایه آنها را تعقیب می نمایند.

پرسپولیس امروز برای این بازی فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

نفت مسجد سلیمان - فولاد

دربی همواره جذاب و زیباست، مخصوصا اگر دو تیم خوزستانی در دو سوی میدان قرار داشته باشند. در هفته نهم در حالی باید شاهد دربی خوزستان باشیم که حال هر دو تیم نفت و فولاد خوب است و هر دو در بالای جدول قرار داشته و فراتر از انتظار نتیجه گرفته اند.

فولاد با نکونام 15 امتیازی است و اگر کمی بجُند، حتی صدر جدول هم دور از دسترس این تیم نیست. فاصله امتیاز آنها تنها 3 امتیاز است و سرخ پوشان شهر اهواز نمی خواهند به راحتی این موقعیت خوب را از دست بدهند.

نفت مسجد سلیمان به همراه سپاهان یکی از دو تیم بدون شکست این فصل است و 12 امتیاز صندلی نسبتا خوبی در جدول دارد. شاگردان تارتار بیشترین مساوی را در لیگ دارند و آنها هم نمی خواهند طلسم شکست ناپذیری شان در این فصل شکسته گردد.

پارس جنوبی - سپاهان

صدرنشین کنونی مسابقات برای حفظ موقعیتش در صدر باید به مصاف یکی از پر مشکل ترین تیم های این فصل برود.

پارس جنوبی که بعد از شکست مقابل استقلال به دلیل مسائل اقتصادی تا چند روز در تهران مانده بود، برای فاصله دریافت از انتهای جدول احتیاج مبرم به پیروزی در این دیدار خانگی دارد.

سپاهان تنها تیمی است که هنوز دروازه اش باز نشده و این کار شاگردان کمالوند را در این بازی سخت می نماید. طلایی پوشان اصفهان در صورت پیروزی در این بازی قطعا صدر جدول را در سرانجام این هفته همچنان در اختیار خواهند داشت.

برنامه بازیهای روز اول از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر به توضیح زیر است:

پنجشنبه 9 آبان

* نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان/ساعت 16:30 استادیوم شهید وطنی

داور: مرتضی منصوریان یاری ها: حسن انتظاری - یعقوب سخندان یاری داوران اضافی: مهدی مرجانزاده - کمیل غلامی داور چهارم: امیرمحمد داودزاده ناظر: محمود رفیعی

* پرسپولیس - ماشین سازی تبریز/ساعت 16:30 استادیوم آزادی

داور: علی صفایی یاریها: علی میرزابیگی - محمدعلی پورمتقی یاری داوران اضافی: حسین زمانی - کیوان علیمحمدی داور چهارم: رحیم حاجیلو ناظر: سعید بطحایی

* سایپا تهران - شهرخودرو مشهد/ساعت 15:30 استادیوم شهدای شهر قدس

داور: علی بای یاری ها: فرهاد مروجی - میلاد قاسمی یاری داوران اضافی: سیدرضا مهدوی - کوپال ناظمی داور چهارم: محمد عطایی ناظر: بهرام مهرپیما

* نفت مسجد سلیمان - فولاد خوزستان/ساعت 17 استادیوم شهید محمودی

داور: سیدوحید کاظمی یاری ها: تورج عیوض محمدی - علی اکبر عظیم پور یاری داوران اضافی: علی ابراهیمی - جواد رحیم زاده داور چهارم: ولی کاوسی ناظر: حسین نجاتی

* پارس جنوبی جم - فولاد مبارکه سپاهان/ساعت 18 استادیوم تختی

داور: سیدمهدی سیدعلی یاری ها: علیرضا ایلدروم - فرهاد فرهادپور یاری داوران اضافی: امیر عرب براقی - حمدحسین ترابیان داور چهارم: مهدی عالیقدر ناظر: محمدرضا فلاح

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 561

به "سپاهان می خواهد از دست پرسپولیس فرار کند، تعقیب و گریز در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان می خواهد از دست پرسپولیس فرار کند، تعقیب و گریز در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید