جدال پرسپولیسی های سابق در مشهد

به گزارش مجله همراهان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام 4 بازی دیگر پیگیری می گردد.

جدال پرسپولیسی های سابق در مشهد

به گزارش خبرنگاران، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز با انجام چهار بازی پیگیری می گردد. در یکی از مهم ترین بازی های این هفته تیم پدیده مشهد از ساعت 15:30 در استادیوم امام رضا (ع) به مصاف سپیدرود می رود. شاگردان گل محمدی نیم فصل دوم را با باخت برابر پرسپولیس آغاز کردند و هفته پیش هم برابر همین تیم در جام حذفی شکست خوردند. گل محمدی بعد از این بازی گفت که باید این باخت را فراموش نمایند و به بازی های بعدی فکر نمایند. آن ها در حال حاضر با 35 امتیاز در رده سوم قرار دارند.در طرف دیگر میدان تیم سپیدرودی قرار گرفته است که در نیم فصل اول دو بر صفر به پدیده باخته بود. آن ها در هفت هفته بعد از برد برابر فولاد در هیچ بازی دیگری نتوانسته اند طعم پیروزی را بچشند. نکته جالب این دیدار حضور علیرضا فغانی نه به عنوان داور وسط بلکه به عنوان داور پشت دروازه است. باید دید علی کریمی، دیگر پرسپولیسی سابق که این روزها محبوبیت زیادی در رشت دارد می تواند تیمش را در لیگ برتر نگه دارد یا خیر.

بازی دیگر و هم زمان بین تیم های نساجی قائم شهر و فولاد خوزستان برگزار می گردد. بازی در استادیوم خانگی نساجی و در حضور طرفداران این تیم برگزار می گردد. طرفدارانی که مجید جلالی، سرمربی تیم شهرشان از آن ها خواسته است از حضورشان برای روحیه دادن به تیم یاری نمایند و فرقی میان بازیکنان قائل نشوند چون همه بازیکنان به انرژی آن ها احتیاج دارند. آن ها فصلی پرفراز و نشیب را با جواد نکونام آغاز کردند و از نیم فصل دوم با مجید جلالی ادامه می دهند. نساجی ها برای این که کارشان از این پیچیده تر نگردد باید اولین پیروزی شان را در نیم فصل دوم برابر تیمی به دست بیاورند که این روزها از آمادگی بالایی برخوردار است. همان طور که سرمربی نساجی گفت، فولاد در بهترین شرایط خودش قرار گرفته است. این تیم بعد از آمدن قطبی امتیازهای خوبی جمع نموده است و هفته گذشته نیز اولین شکست پرسپولیس در این فصل را به این تیم تحمیل کردند. او در صحبت هایش اعلام نموده است که تیمش می تواند در 5 هفته آینده به جمع تیم های بالانشین نزدیک گردد. فولاد با 25 امتیاز در رده ششم و نساجی با 18 امتیاز در رده دهم قرار دارند.

سومین بازی امروز که با دو بازی قبلی هم زمان است در استادیوم بنیان دیزل تبریز و بین ماشین سازی این شهر و پیکان تهران برگزار می گردد. ماشین سازی تیم سرسختی است که در این فصل فقط سه بار شکست خورده و در بیش تر بازی ها تن به تساوی داده است. این تیم برای مدعیان لیگ برتر نیز حریف سختی بوده است و امتیازات زیادی از آن ها گرفته است. آن ها در 3 بازی نیم فصل دوم، هفت امتیاز کسب نموده اند. حریف آن ها یعنی پیکان شرایط چندان خوبی ندارد. آن ها نیم فصل دوم را با فرکی آغاز کردند و سه شکست به 5 شکست متوالی قبلی شان اضافه کردند. فرکی می گوید بازیکنان تیمش همگی در یک سطح هستند و بازیکنی ندارد که بتواند در حین بازی با تعویض کردن او جریان مسابقه را عوض کند. پیکان که فصل را خوب آغاز نموده بود حالا با قعر جدول فاصله زیادی ندارد.

آخرین بازی از ساعت 15 بین دو تیم خوزستانی برگزار می گردد. استقلال خوزستان که در قعر جدول قرار گرفته است به خاطر کسر شدن 6 امتیاز از جانب فیفا حالا فقط 6 امتیاز در اندوخته خود دارد. کریم بوستانی، سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی از انگیزه بالای بازیکنانش برای کسب 3 امتیاز با وجود مسائل فراوان اطلاع داد. او همچنین به صورت تلویحی گفت که احتمال این که در صورت باخت مربی دیگری جانشین او گردد وجود دارد. در طرف دیگر میدان هم صنعت نفتی قرار گرفته است که مانند ماشین سازی با 12 تساوی رکورددار این فصل لیگ برتر است. با این وجود مدیران این تیم هنوز به سرمربی تیم شان یعنی سرجیو اعتماد دارند. صنعت نفت هم که 18 امتیازی است هنوز در نیم فصل دوم پیروز به کسب برد نشده و شرایطش به گونه ای است که می تواند با باخت به قعر جدول نزدیک گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 166

به "جدال پرسپولیسی های سابق در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال پرسپولیسی های سابق در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید