استایل تازه شبنم قلی خانی و عکس با مادرش

به گزارش مجله همراهان، به گزارش ساعدنیوز : شبنم قلی خانی با انتشار عکسی با موی بلوند و چتری بدون شال نظر کاربران را به خود جلب نموده است.

استایل تازه شبنم قلی خانی و عکس با مادرش

شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران زاده شد. شبنم قلی خانی فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران شروع کرد. مدتی در فروشگاه لوازم ساختمانی به فروش سرامیک و پارکت روی آورد. شبنم قلی خانی مورد توجه شهریار بحرانی قرارگرفت و تعداد زیادی کوبلن برای برندگان سیمرغ در سال 78 بافت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی درخشید. شبنم قلی خانی نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفا کرد. شبنم قلی خانی تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

او از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. شبنم قلی خانی بعلاوه بازیگری به بچه ها را برای چند سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد.

به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از شروع سال 1392 به استرالیا نقل مکان کرد و هم اکنون به ایران بازگشته و زندگی می نماید.خانم شبنم قلی خانی درسال 1386 ازدواج نموده و هم اکنون صاحب یک دختر بنام شانا می باشد. او درباره ماجرای آشنایی خود با همسرش و بعلاوه ازدواج شان میگوید:خواهر مـن و خواهر همسرم رضا کـه از مـا بزرگتر هستند باهم دوست بودند، آنها نقشه کشیده بودند کـه مـن و رضا بـه طریقی باهم آشنا شویم.

شبنم قلی خانی درباره مراسم خواستگاری اش می گوید: سنتی و البته رسمی برگزار گشت و خداروشکر همه چیز خوب پیش رفت. دختر شبنم قلی خانی درسال 1394 متولد شده اسـت.

منبع: رکنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2043

به "استایل تازه شبنم قلی خانی و عکس با مادرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استایل تازه شبنم قلی خانی و عکس با مادرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید