اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان قبل از ملاقات با سپاهان

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه سازمان لیگ در ارتباط با عدم اعزام طرفدار برای حمایت از این تیم در ملاقات با سپاهان آمده است:

اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان قبل از ملاقات با سپاهان

در مورد عدم اعزام طرفدار به صورت متشکل به اصفهان جهت مسابقه تیم های سپاهان و فولاد و فشارهای تبلیغاتی و روانی بعضی کانالهای غیر رسمی در فضای مجازی، احتیاج است شرحاتی جهت تنویر افکار عمومی طرفداران عزیز فولادی عرض نماییم.

1- از ابتدای فصل جاری و بنا به دستور اکید واحد فرهنگی فدراسیون فوتبال، اعزام متشکل طرفداران به شهرها جهت حمایت از تیم های مهمان، ممنوع اعلام شده و این موضوع طی نامه ای رسمی در مرداد ماه به کلیه باشگاه های کشور ابلاغ شده است.

2- از طرفی بارها شاهد این موضوع بوده ایم که در اعزام ها، گاهی اتفاقات ناگواری اتفاق افتاده و خسارات جبران ناپذیری برجای گذاشته است که از شرح آن در این چند سطر معذوریم.

3- با توجه به خطرات محتمل بخصوص در فصل سرما و یخبندان راه های کشور و اهمیت جان و سلامت طرفداران فولادی بهتر است شرایطی کاملاً امن جهت اعزام این عزیزان فراهم شده که در آینده موجب ندامت و پشیمانی نگردد.

4- باشگاه فولاد خوزستان در راستای تکریم طرفداران فهیم و عزیز خود همواره و در همه حال کوشا بوده و از هیچ کاری در جهت سربلندی و سلامت آنان دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های سپاهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هجدهم از ساعت 17 روز آدینه 11 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 789

به "اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان قبل از ملاقات با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان قبل از ملاقات با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید