افتتاح 1860 واحد مسکن محرومان در لرستان

به گزارش مجله همراهان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: از مجموع دو هزار واحد مسکن محرومان در استان، هزار و 860 واحد به بهره برداری رسیده است.

افتتاح 1860 واحد مسکن محرومان در لرستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از خرم آباد، مسعود رضایی،مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: از سال 98 تا کنون، 21 هزار واحد روستایی در قالب مسکن محرومین، بازسازی منطقه ها سیل زده و بهسازی مسکن روستایی در دست اقدام داشته است.

وی مطرح نمود: خوشبختانه لرستان یکی از استان ها پیروز و پیش رو در این رابطه است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به رتبه دوم لرستان در بحث مقاوم سازی واحد های روستایی اضافه نمود: نرم کشوری در این رابطه 48 درصد و لرستان بالای 80 درصد است.

رضایی، گرانی مصالح ساختمانی را علت عدم تکمیل برخی واحد های روستایی در استان برشمرد و گفت: با توجه به پیگیری های اجرا شده، یک سری پیشنهادت را برای تکمیل این واحد ها به مقامات استانی و ملی ارائه داده ایم.

وی بر ضرورت استفاده از کمک خیرین و نهاد های حمایتی در این رابطه تاکید کرد و گفت: از دو هزار واحد مسکن محرومین، هزار و 860 واحد را افتتاح کرده ایم و 140 واحد نیز نیمه تمام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اضافه نمود: از حدود 13 هزار واحد روستایی که قرار بوده بازسازی شوند، 12 هزار و 900 واحد تکمیل شده و تعدادی به عللی از جمله گرانی مصالح ساختمانی، اختلافات بین پیمانکار و کارفرما، زیربنای بالا و اضافه شدن طبقات هنوز تکمیل نشده است.

رضایی گفت: در کنار این خدمات، 122 هزار واحد مسکن روستایی معین تکلیف شده، 117 هزار واحد به اتمام رسیده است، خط قرمز ما مردم است و تا انتهای کار در خدمت آن ها هستیم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1923

به "افتتاح 1860 واحد مسکن محرومان در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 1860 واحد مسکن محرومان در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید