العزانی گزینه جانشینی سرمربی اخراج شده عمان

به گزارش مجله همراهان، سرمربی تیم زیر 23 سال عمان محتمل ترین گزینه جانشینی پل لی گوئن در تیم ملی فوتبال این کشور است.

العزانی گزینه جانشینی سرمربی اخراج شده عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال عمان روز گذشته (پنجشنبه) قرارداد پل لی گوئن، سرمربی فرانسوی عمان را فسخ و به همکاری با وی خاتمه داد. این تصمیم دو روز پس از شکست 2 بر یک این تیم در خانه ترکمنستان در چارچوب مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 گرفته شد. عمان یکی از همگروهی های تیم ملی کشورمان در گروه D این رقابت هاست.

این اخراج فوتبال عمان را البته شوکه کرد، چرا که اتحادیه فوتبال این کشور با وجود انتقاداتی که به شیوه های مربیگری لی گوئن مبنی بر عدم پیشرفت کافی تیم مطرح بوده، همیشه از وی حمایت خود را اعلام نموده بود. پیش از این حضور این مربی فرانسوی را در تیم الوحده امارات نسبت داده بودند.

اخراج لی گوئن در حالی رقم خورد که شکست مقابل ترکمنستان اولین باخت عمان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 بود. عمان تا پیش از این بازی سه پیروزی و دو تساوی کسب نموده بود و اکنون با 11 امتیاز پس از ایران 14 امتیازی در رده دوم جدول رده بندی گروه D واقع شده است.

شکست مقابل ترکمنستان، عمان را در خطر صعود نکردن به مرحله خاتمهی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار داد و در صورت پیروزی ایران در دو بازی بعدی اش کار برای عمان سخت خواهد شد. با این حال اگر عمان پیروز به شکست ایران و گوام در دو بازی بعدی اش گردد، شانس رسیدن به صدر جدول گروه D را دارد.

براساس گزارش رسانه های عمانی شاید اتحادیه فوتبال عمان، راهنمایی تیم ملی این کشور را به یک مربی بومی بسپارد. حمد العزانی، سرمربی فعلی تیم زیر 23 سال عمان یکی از باتجربه ترین و پیروز ترین مربیان بومی است که یکی از گزینه های احتمالی جانشینی لی گوئن به شمار می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 447

به "العزانی گزینه جانشینی سرمربی اخراج شده عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العزانی گزینه جانشینی سرمربی اخراج شده عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید