ببینید : نمایشگاه شکوه ایران درجام جهانی قطر

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: همزمان با برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 به همت رایزن فرهنگی کشورمان در قطر و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایشگاه شکوه ایران در شهرک کتارا افتتاح شد.

ببینید : نمایشگاه شکوه ایران درجام جهانی قطر

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی شکوه ایران، روز چهارشنبه دوم آذرماه باحضور مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلهر معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش، دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر، بختیاری رایزن فرهنگی ایران در دوحه و خالد السلیطی، رئیس مرکز فرهنگی کتارا افتتاح شد.

بختیاری، رایزن فرهنگی کشورمان در معرفی این نمایشگاه گفت؛ از سه استان اصفهان،بوشهر،فارس به صورت خاص در این نمایشگاه فرهنگی شرکت نموده اند و به ارائه محصولات خود پرداخته اند.

وی اضافه کرد معرق، میناکاری، نقاشی و مخصوصا فرش های نفیس از جمله آثار ارائه شده در این نمایشگاه می باشد. بعلاوه اختصاص فضای مناسب برای ارائه موسیقی محلی و زورخانه ای در این مکان اجرا شده است.

بختیاری درباره تنوع محصولات ارائه شده در نمایشگاه شکوه ایران بیان داشت: با توجه به جمعیت پرشور و با ذوقی که در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در کشور قطر حضور دارند، کوشش کردیم متناسب با سلیقه های مختلف نسبت به معرفی توانمندی های هنری، تمدن و فرهنگ کشورمان گام برداریم . به عنوان مثال در این نمایشگاه حدود 15 گروه مختلف هنری حضور دارند.

وی بعلاوه با اشاره به ساعت فعالیت نمایشگاه اضافه کرد: نمایشگاه شکوه ایران هر روز در طول یک ماه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 از ساعت 12 تا 10 شب میزبان علاقمندان خواهد بود، اما براساس این رویکرد که تنها قرار است نسبت به معرفی هنر و فرهنگ یا جاذبه های کشورمان اقدام کنیم موضوع فروش محصولات یا صنایع دستی در این نمایشگاه مطرح نیست.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2206

به "ببینید : نمایشگاه شکوه ایران درجام جهانی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید : نمایشگاه شکوه ایران درجام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید