تور کانادا ارزان: به نظر می رسد کانادا تا انتها امسال به هدف استقبال از 401.000 مهاجر دست یابد، خبر کانادا

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران و بر اساس آمار به دست آمده به وسیله سی آی سی نیوز از اداره مهاجرت، کانادا در ماه نوامبر، پذیرای بیش از 47.000 مقیم دائم تازه بود. پس از سال 1913، این بالاترین تعداد مهاجران ماهانه کانادا بوده است. بعلاوه، این سومین ماه متوالی است که کانادا چنین رکوردی را می شکند.

تور کانادا ارزان: به نظر می رسد کانادا تا انتها امسال به هدف استقبال از 401.000 مهاجر دست یابد، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آمار اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) حاکی از آن است که کانادا طی 11 ماه در امسال (ژانویه تا نوامبر) از بیش از 361.000 تازه وارد نو استقبال نموده است. با توجه به اینکه در هر یک از سه ماه اخیر، بیش از 45.000 نفر اقامت دائم کانادا را دریافت نموده اند، به نظر می رسد کانادا به هدف استقبال از 401.000 مهاجر تا سرانجام امسال دست یابد. افزایش گونه اومیکرون کروناویروس ممکن است چنین امری را پیچیده کند، اما با توجه به تمرکز IRCC بر پذیرش افراد داخل کانادا، دستیابی به این هدف همچنان امکان پذیر خواهد بود.

منظور از مهاجران نو یا تازه واردان افرادی است که به طور قانونی شرایط اقامت دائم کانادا را دریافت می نمایند. بدین ترتیب، مقیمان دائم نو می توانند از کشوری دیگر به کانادا بیایند، یا شرایط اقامت موقت خود در کانادا را به شرایط دائم تغییر دهند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1985

به "تور کانادا ارزان: به نظر می رسد کانادا تا انتها امسال به هدف استقبال از 401.000 مهاجر دست یابد، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: به نظر می رسد کانادا تا انتها امسال به هدف استقبال از 401.000 مهاجر دست یابد، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید