تجهیزات ورزشی دانشگاه بیرجند هر روز در اختیار دانشجویان است

به گزارش مجله همراهان، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند گفت: از ساعت 18 هر روز سالن های ورزشی دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و اغلب این سالن ها تا ساعت 23 باز و مشغول فعالیت است.

تجهیزات ورزشی دانشگاه بیرجند هر روز در اختیار دانشجویان است

سیده عذرا میرکاظمی، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به فعالیت های فوق برنامه این دانشگاه اشاره نمود و گفت: سالن ها و فضا های ورزشی ما در تابستان در قالب کلاس های فوق برنامه برای دانشجویان و کارمندان دانشگاه فعال بودند و علاوه بر آن، عموم جامعه نیز می توانستند از این امکانات در ایام تابستان بهره مند شوند.

میرکاظمی با بیان اینکه این کلاس ها در سال تحصیلی نیز فعال است، اضافه کرد: کلاس های آموزشی متعددی داریم که در طول ترم تحصیلی برگزار می گردد و دانشجویان و کارمندان دانشگاه می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند اضافه کرد: از ساعت 18 هر روز سالن های ورزشی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و اغلب این سالن ها تا ساعت 23 باز و مشغول فعالیت است.

وی اعلام نمود: در سالن های ورزشی دانشگاه در طول روز کلاس های تخصصی و عمومی تربیت بدنی برگزار می گردد و پس از آن در اختیار اداره فوق برنامه دانشگاه قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 555

به "تجهیزات ورزشی دانشگاه بیرجند هر روز در اختیار دانشجویان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات ورزشی دانشگاه بیرجند هر روز در اختیار دانشجویان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید