تفاوت تور ویتنام و کامبوج خبرنگاران با تورهای دیگر همکاران در چیست؟

به گزارش مجله همراهان، 1- بازدید از تونلهای کوچی، جبهه زیرزمینی جنگ ویتنام و آمریکا:

تونل های شگفت انگیز کوچی شبکه گسترده ای از کانالهای زیرزمینی هستند که تا 3 طبقه عمق دارند و در جنگ ویتنام و آمریکا توسط سربازان ویتکونگـ حفر شده اند.گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید این تونل ها به شهر هوشی مین سیتی سفر می نمایند. همسفران خبرنگاران نیز این فرصت را دارند تا وارد این تونل ها شده و از اسرار ساخت این تونل ها به چشم ببینند. در دیگر پکیج های موجود ویتنام برای بازدید از این تونل ها باید هزینه اضافی پرداخت گردد.

تفاوت تور ویتنام و کامبوج خبرنگاران با تورهای دیگر همکاران در چیست؟

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

2- برای دیدار کامل از سایگون، حداقل 3 شب اقامت ضروری است!

خبرنگاران برای دیدار کامل از منطقه سایگون یا هوشی مین سیتی، که شامل قایق سواری در دلتای مکونگ، دیدار از معبد کائودای، دیدار از تونلهای کوچی، بازدید از موزه جنگ ویتنام، کاخ سابق ویتنام جنوبی، کلیسای نوتردام و خرید در بازارهای متنوع سایگون می باشد سه شب اقامت در نظر گرفته است که دیگر همکاران اقامت کمتری را در برنامه خود پیش بینی نموده اند که دیدار از این منطقه زیبا کامل نمی گردد.

3- تئاتر عروسکی پاپت شو در هانوی با شهرتی جهانی:

یکی از جاذبه های ویتنام نمایش عروسکی موسوم به پاپت شو در هانوی است. خبرنگاران این نمایش منحصر به فرد را که در سالنهای مخصوص تئاتر و در حوضچه ای از آب با عروسک و ساز و آواز برگزار می گردد همیشه در برنامه خود دارد تا همسفران بتوانند با آداب و رسوم ویتنام بهتر آشنا شوند.

4- تمام گشتهای خبرنگاران همراه با ناهار در بهترین رستورانهای منطقه است:

ذائقه غذایی مردمان شرق دور تفاوت زیادی با ذائقه ما ایرانیان دارد و تجربه نشان داده که سپردن وعده های غذایی به همسفران باعث دشواری سفرشان می گردد. به همین خاطر ما با دقت و وسواس بهترین رستورانهای کانتینتال را در هر شهر انتخاب نموده ایم تا با غذایی که مناسب گردشگران باشد از همسفرانمان پذیرایی کنیم. در پکیج ما علاوه بر تمامی وعده های صبحانه، 10 وعده ناهار و 2 وعده شام بر عهده خبرنگاران می باشد.

برای کسب اطلاعات تور ویتنام و کامبوج بر روی آن کلیک کنید.

منبع: اسپلیت البرز
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 522

به "تفاوت تور ویتنام و کامبوج خبرنگاران با تورهای دیگر همکاران در چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت تور ویتنام و کامبوج خبرنگاران با تورهای دیگر همکاران در چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید