تولید یک میلیون و 250 هزار تن کک در ذوب آهن اصفهان

به گزارش مجله همراهان، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: مادر صنعت کشور پارسال پیروز به تولید یک میلیون و 250 هزار تن کک شد که یک رکورد در تاریخ ذوب آهن اصفهان محسوب می شود.

تولید یک میلیون و 250 هزار تن کک در ذوب آهن اصفهان

به گزارش از ،منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: مادر صنعت کشور پارسال پیروز به تولید یک میلیون و 250 هزار تن کک شد که یک رکورد در تاریخ ذوب آهن اصفهان محسوب می شود.

منصور یزدی زاده اضافه نمود: ثبت حدنصاب بیشترین ارزش فروش (تحویل) در ماه، در تاریخ ذوب آهن اصفهان به میزان هزارو 137 میلیارد تومان در اسفند 98 هم از جمله دستاورد های این شرکت است.

او اضافه نمود: تناژ تحویلی محصولات فرعی و فولادی شرکت، پارسال دو میلیون و 622 هزار تن بود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان دریافت نشان صادر کننده نمونه استانی، پذیرش درخواست فروش محصولات جدید آرک، ریل معادن، ریل راه آهن در بورس کالای ایران، عرضه کلاف صنعتی اولین بار در بورس کالای ایران، نخستین فروش محصولات ناشی از تولید کک بار را از جمله دستاورد های این شرکت در حوزه فروش معرفی کرد.

یزدی زاده اضافه نمود: همچنین علاوه بر حدنصاب تولید سالیانه چدن مذاب با دو کوره بلند، این شرکت پیروز به ثبت حدنصاب تولید ماهیانه 244 هزارو 144 و روزانه 9 هزار 657 تن چدن مذاب با دو کوره بلند نیز شد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان اضافه نمود: بیش از دو میلیون و 526 هزار تن چدن مذاب پارسال در ذوب آهن تولید شد که افزایش حدود پنج درصدی نسبت به سال 1397 داشت.

یزدی زاده ادامه داد: همچنین در سال 98، تولید آگلومره حدود 14 درصد، کک خشک دو و نیم درصد و فولاد خام حدود 6 درصد و در جمع کل تولید محصولات اصلی پنج و نیم درصد افزایش یافت.

او گفت: میزان صادرات محصولات اصلی مادر صنعت ایران پارسال به میزان 900 هزارتن با ارزش یک میلیون و 154 هزار تن بود که 28 درصد نسبت به سال 1397 افزایش داشته است.

ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت سه میلیون و 600 هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می کند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1020

به "تولید یک میلیون و 250 هزار تن کک در ذوب آهن اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید یک میلیون و 250 هزار تن کک در ذوب آهن اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید