تکلیف جانشین کواچ تا 3 هفته دیگر معین می گردد، شانس بالای ونگر برای راهنمایی بایرن مونیخ

به گزارش مجله همراهان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می گوید تا پیش از به اتمام رسیدن تعطیلات پیش روی بوندس لیگا بابت بازی های ملی، تکلیف جانشین نیکو کواچ تعیین خواهد شد.

تکلیف جانشین کواچ تا 3 هفته دیگر معین می گردد، شانس بالای ونگر برای راهنمایی بایرن مونیخ

به گزارش خبرنگاران، با اخراج نیکو کواچ از سمت سرمربیگری تیم فوتبال بایرن مونیخ که پس از شکست تحقیرآمیز 5 بر یک این تیم مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس لیگای آلمان رقم خورد، برآورد های در خصوص انتخاب سرمربی بعدی باواریایی های شروع شده است، این در حالی است که راهنمایی این تیم در حال حاضر به طور موقت به هانسی فلیک، دستیار کواچ سپرده شده است. با اعلام باشگاه بایرن مونیخ دستیار فلیک هم هرمان گرلاند سرشناس خواهد بود.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی بیلد، اریک تن هاخ، آرسن ونگر و رالف رانگنیک اصلی ترین گزینه های احراز پست سرمربیگری بایرن مونیخ هستند، این در حالی است که از ژوزه مورینیو و ماسیمیلیانو آلگری نیز به عنوان دیگر گزینه های بایرنی ها یاد شده است که شانس سرمربی پیشین یوونتوس به دلیل مشکل زبانی بسیار کمتر است. طبق این گزارش هئیت مدیره باشگاه بایرن مونیخ نظر مثبتی روی ونگر دارد که به زبان آلمانی تسلط کامل دارد و مدیران این باشگاه نیز بر این باور هستند که در صورت ارائه پیشنهاد به این سرمربی فرانسوی برای قبول سرمربیگری بایرن تا خاتمه فصل جاری، پاسخ مثبتی از سوی سرمربی پیشین آرسنال خواهند گرفت.

اولی هوینس شب گذشته (دوشنبه) در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تکلیف انتخاب سرمربی جدید بایرن مونیخ تا پیش از بازی با فوروتونا دوسلدورف در تاریخ 23 نوامبر (2 آذر) معین خواهد شد، گفت: در خصوص موضوع سرمربیگری بایرن مونیخ حرف های زیادی زده شده است. به نظرم بیانیه ای که ما یکشنبه شب منتشر کردیم، کاملاً جزئیات را تشریح نموده بود. نمی توانم بگویم که در هفته های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر این موضوع خیلی اهمیت ندارد و ما سه هفته فرصت داریم تا ببینیم چطور می توانیم از عهده این موضوع برآییم.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما همواره رابطه خوبی با نیکو کواچ داشتیم و بابت خاتمه همکاری مان هم به توافقی دوجانبه رسیدیم و چیزی علنی نشد. من حتی امروز با کواچ تلفنی صحبت کردم و همه چیز خوب بود. به نظرم نیکو حالا از زیر فشار زیاد خلاص شد. حالا ما باید به فکر بازی با تیم های المپیاکوس و دورتموند باشیم. سه هفته بعد هم پیش از بازی با فورتونا دوسلدورف متوجه خواهیم شد که با چه کسی به کارمان ادامه خواهیم داد.

اریک تن هاخ، سرمربی پیروز آژاکس هم که از او به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی نیکو کواچ یاد شده است، در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (سه شنبه) تیمش مقابل چلسی در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره شایعات مطرح شده، گفت: من رابطه خوبی با بازیکنانم دارم و می توانم تأیید کنم که این فصل در آژاکس خواهم ماند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ تماسی در این خصوص با باشگاه بایرن مونیخ نداشته، اضافه کرد: بایرن باشگاه شگفت انگیزی است و واقعاً از دوران حضورم در آنجا لذت بردم. بایرن مونیخ در قلبم جای دارد اما در حال حاضر من با آژاکس هستم. من در حال زندگی می کنم و کاملاً روی آژاکس و بازی با چلسی که بازی مهمی برای مان است، تمرکز نموده ام.

تن هاخ 49 ساله که تا سال 2022 با آژاکس قرارداد دارد، بین سال های 2013 تا 2015 راهنمایی تیم ذخیره های بایرن مونیخ را برعهده داشت. او که در سال 2017 راهنمایی آژاکس را برعهده گرفت، تاکنون این تیم را به یک قهرمانی در اردویژه هلند، یک قهرمانی در جام حذفی هلند و یک قهرمانی در سوپرجام هلند رسانده است. تن هاخ همچنین فصل گذشته این تیم هلندی را تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و شگفتی ساز این مسابقات شد و تیم هایی همچون رئال مادرید و یوونتوس را از دور رقابت ها کنار زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 579

به "تکلیف جانشین کواچ تا 3 هفته دیگر معین می گردد، شانس بالای ونگر برای راهنمایی بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف جانشین کواچ تا 3 هفته دیگر معین می گردد، شانس بالای ونگر برای راهنمایی بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید