معجزه ای در کار نبود؛ لیورپول در برنابئو هم باخت

به گزارش مجله همراهان، با صعود رئال مادرید و ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پرونده این مرحله از رقابت ها بسته شد.

معجزه ای در کار نبود؛ لیورپول در برنابئو هم باخت

به گزارش ایسنا، در آخرین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب دو ملاقات برگزار گردید که معجزه ای در این بازی ها رخ نداد تا رئال مادرید و ناپولی براساس پیش بینی ها به مرحله یک چهارم نهایی صعود نمایند.

رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو در شرایطی میزبان لیورپول بود که ملاقات رفت دو تیم با باخت خانگی دور از انتظار 5 بر 2 لیورپول به سرانجام رسیده بود تا شاگردان آنچلوتی در همان بازی رفت، نتیجه را یک سره نموده باشند. رئال مادرید امشب هم توانست با تک گل کریم بنزما در دقیقه 79 روی همکاری با وینیسیوس جونیور به پیروزی برسد تا در مجموع با پیروزی 6 بر 2 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

در ملاقات دیگر این مرحله، ناپولی در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا به مانند بازی های دیگر این فصلشان بی رحم بود و 3 بر صفر آینتراخت فرانکفورت را شکست داد. اوسیمن، مهاجم نیجریه ای ناپولی مرد اول این بازی بود و با گل زنی در دقیقه 2+45 و 53 برای تیمش دو گل به ثر رساند. زیلنسکی هم در دقیقه 64 گل سوم ناپولی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این نتیجه ناپولی در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 0 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

با نتایج رقم خورده در مرحله یک یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید، ناپولی، بایرن مونیخ، بنفیکا، چلسی، منچستر سیتی، اینتر و میلان به عنوان هشت تیم برتر این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2259

به "معجزه ای در کار نبود؛ لیورپول در برنابئو هم باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه ای در کار نبود؛ لیورپول در برنابئو هم باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید