جراحی های بزرگی باید در اقتصاد ایران انجام گردد

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/خوزستان معاون مالی رئیس جمهور با بیان اینکه ما مسائل مردم را درک می کنیم و شرمسار مردم هستیم، گفت: جراحی های بزرگی باید در اقتصاد ایران انجام گردد.

جراحی های بزرگی باید در اقتصاد ایران انجام گردد

محسن رضایی میرقائد در ابتدای ورود به خوزستان در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور چند هدف مهم به خوزستان سفر کردیم؛ بحث صادرات و واردات از خوزستان یکی از دلالیل سفر است زیرا بخش مهمی واردات کشور از بندر امام انجام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: در پی آنالیز گره هایی هستیم که در ترخیص کالا وجود دارد تا این مساله حل و فصل گردد.

معاون مالی رئیس جمهور گفت: پیگیری دستورات رئیس جمهور در سفر به خوزستان و رسیدگی به مسایل زلزله زدگان اندیکا و شمال استان خوزستان از دیگر دلایل سفر به خوزستان است.

وی ادامه داد: قرار است در این سفر در میان مردم منطقه ها زلزله حضور پیدا کنیم و مسائل آن ها را بشنویم تا بتوانیم موارد را در تهران پیگیری کنیم.

رضایی با بیان اینکه امروز دو سیاست مهم به صورت همزمان در دولت پیگیری می شوند، گفت: رسیدگی به امور جاری کشور و برنامه های دراز مدت و انجام جراحی های بزرگی که باید در اقتصاد ایران صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کوشش خواهیم کرد تا بسیاری از مسائلی که در سال های اخیر دامنگیر ملت ایران شده است، از جهت راه برداشته شوند. امروز کمتر صحبت خواهیم کرد و حرف و شعار را کنار خواهیم گذاشت زیرا در پی اقدام و عمل هستیم.

دبیر ستاد مالی دولت اضافه کرد: جامعه امروز نیازمند اقدام و عمل است. ما مسائل مردم را درک می کنیم و شرمسار مردم هستیم.

وی گفت: همت بلند جوانان کشور و صبر و تحمل مردم پشتوانه دولت است و ما در دولت حداکثر کوشش خود را خواهیم کرد تا فشاری که به زندگی مردم وارد می گردد را کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1907

به "جراحی های بزرگی باید در اقتصاد ایران انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جراحی های بزرگی باید در اقتصاد ایران انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید