حق&zwnjوردی: تاکتیک پیکان فقط اوت&zwnjدستی نیست

به گزارش مجله همراهان، مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: انداختن اوت دستی یکی از شگردهای تیم ما است که از آن استفاده می کنیم.

حق&zwnjوردی: تاکتیک پیکان فقط اوت&zwnjدستی نیست

حجت حق وردی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی تیمش برابر گل گهر در هفته پنجم گفت: می دانستیم بازی سختی داریم، ولی خوشبختانه دو گل زودهنگام زدیم و این موضوع نقش مهمی در برد ما داشت. البته گل گهر بعد از خوردن دو گل خیلی روی دروازه ما فشار آورد و حتی در نیمه اول به گل هم رسید، ولی تیم ما در این بازی جانانه دفاع کرد و این رجحان را تا خاتمه بازی حفظ کردیم. در طول بازی و با توجه به فشار گل گهر این طبیعی بود که یکی دو موقعیت جدی به آنها بدهیم، ولی مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم.

وی ادامه داد: ما تیمی را شکست دادیم که در زمین خودش به هیچ تیمی باج نمی دهد و سال جاری خیلی هزینه نموده است. من قبلا هم گفته بودم که پیکان تیم خوب و بانگیزه ای است و با اینکه بازیکنان جوانی در اختیار داریم، ولی می توانیم نتایج خوبی بگیریم. خوشحالم که این هفته صدرنشین لیگ را شکست دادیم و امیدوارم در بازی های بعدی این فرایند خوب را ادامه دهیم.

حق وردی در مورد پرتاب اوت های نادر محمدی که در این بازی هم منجر به گل اول پیکان شد، توضیح داد: برخی ها می گویند تاکتیک ما فقط انداختن اوت دستی است، ولی اصلا اینطور نیست. این یکی از شگردهای ما است که از آن استفاده می کنیم. ضمناً مطمئن باشید هر تیمی اگر چنین بازیکنی را در اختیار داشت، قطعا از پرتاب هایش استفاده می کرد. هر تیمی می تواند از توانایی های بازیکنانش استفاده کند، به عنوان مثال تاکتیک گل گهر ارسال از جناحین و استفاده از توپ های بلند است و نمی توان گفت چرا آنها فقط این کار را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1398

به "حق&zwnjوردی: تاکتیک پیکان فقط اوت&zwnjدستی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق&zwnjوردی: تاکتیک پیکان فقط اوت&zwnjدستی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید