حمله هوایی نیروهای حفتر به 2 مرکز نظامی در غرب لیبی

به گزارش مجله همراهان، یک مرکز نظامی در شهر سرت و دانشگاه نظامی علوم هوایی شهر مصراته واقع در غرب لیبی هدف حملات هوایی نیروهای وابسته ژنرال خلیفه حفتر نهاده شد.

حمله هوایی نیروهای حفتر به 2 مرکز نظامی در غرب لیبی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اتاق عملیات آتشفشان خشم وابسته به دولت وفاق ملی که مورد تایید سازمان ملل است، صبح امروز گفت: یک مرکز نظامی در شهر سرت واقع در شمال غرب کشور هدف حمله هوایی نیروهای وابسته به ژنرال خلیفه حفتر نهاده شد.

این اتاق عملیات در صحفه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: این حمله توسط پهپاد اماراتی که در اختیار این نیروها نهاده شده صورت گرفته است.

مرکزی که مورد حمله پهپادی نهاده شده متعلق به نیروهای تامین امنیت شهر سرت است و هنوز از تلفات و خسارت هایی احتمالی این حمله گزارشی مخابره نشده است.

به نوشته تارنمای الوسط - لیبیا سخنگوی نیروهای وابسته به خلیفه حفتر امروز طی یک نشست مطبوعاتی گفت: نیروی هوایی ارتش ملی لیبی یک پایگاه پهپادی را در دانشگاه نظامی علوم هوایی شهر مصراته هدف حملات خود قرار داد.

سرهنگ احمد المسماری مدعی شد: یک خط هوایی و دریایی بین مصراته و آنکارا دایر است و این پهپادها را ترکیه در اختیار دولت وفاق ملی قرار می دهد.

وی با اشاره به درگیری های شدید 72 ساعت گذشته در جنوب طرابلس گفت: نیروهای ما آهسته و آهسته در حال نزدیک شدن به طرابلس هستند و در روزهای آینده جنگ وارد مرحله سرنوشت سازی خواهد شد.

نیروهای وابسته به خلیفه حفتر فروردین ماه سال جاری به بهانه سرکوب گروه های تروریستی به طرابلس حمله کردند که در اثر آن هزار و 83 نفر جان خود را از دست داده و پنج هزار و 762 نفر نیز مجروح و 120 هزار نفر آواره شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 372

به "حمله هوایی نیروهای حفتر به 2 مرکز نظامی در غرب لیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله هوایی نیروهای حفتر به 2 مرکز نظامی در غرب لیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید