خبرنگاران کوشش های دقیقه 90 ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا

به گزارش مجله همراهان، تهران - خبرنگاران - اگر پیروزی در انتخابات به اجرای شو و نمایش بود، دونالد ترامپ سرنوشت انتخابات را با فاصله بسیار زیاد به سود خود رقم زده بود. او برای پیروزی در این انتخابات برنامه فشرده ای برای واپسین روزهای پیش از رای گیری دنبال می نماید.

خبرنگاران کوشش های دقیقه 90 ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا

به گزارش خبرنگاران ، دویچه وله می گوید که دونالد ترامپ در واپسین روزهای پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا از ایالتی به ایالت دیگر سفر می نماید.

ترامپ این روزها مراسم های با شکوه به راه می اندازد و شو و نمایش بر پا می نماید. سوار بر هواپیما ایر فورس وان، بر منطقه پرواز گودیر در ایالت آریزونا فرود می آید و ترانه مشهور کوئین، ما قهرمانیم از بلندگوها پخش می گردد.

ترامپ برای افزایش محبوبیت خود در سخنرانی انتخاباتی از انجام هیچ کاری فروگذار نمی نماید. بر روی صحنه می رقصد و می پرد و برای طرفدارانش دست تکان می دهد. هزاران نفر از طرفداران او نیز در چنین مراسمی شرکت می نمایند.

خبرنگار سایت خبری اشپیگل آنلاین نوشته است که اگر قرار بر سر انتخاب بر اساس اجرای شو و نمایش می بود، ترامپ می توانست پیروزی خود را از هم اکنون جشن بگیرد. اما، برنامه فشرده سفر ترامپ حکایت از آن دارد که جمهوریخواهان در انتخابات پیش رو خود را تحت فشار می بینند.

سفرهای ترامپ و مایک پنس

ترامپ در آریزونا خطاب به طرفداران خود گفته است: ما پیروزی خواهیم شد، پیروز، پیروز خواهیم شد! او دست آورد خود را می ستاید و به مردم وعده می دهد که سال بس نیک در پیش دارند و آمریکا از چنان رونقی در سال آینده برخوردار خواهد شد که در تاریخ این کشور بی سابقه است.

بایدن را هم مورد حمله قرار می دهد. او را متهم به فساد می نماید و مدعی می گردد که اگر بایدن انتخابات را ببرد، آمریکا را ویران خواهد نمود.

ترامپ در آخرین روزهای پیش از انتخابات روز سوم نوامبر هر روز به سه یا چهار شهر و ایالت سفر می نماید. آریزونا، نبراسکا، نوادا، ویسکانسین، میشیگان، پنسیلوانیا و چند بار هم به فلوریدا.

پشت پرده کوشش های ترامپ

از سوی دیگر، تحلیلگران در کوشش های دقیقه 90 دونالد ترامپ، شرایط سخت او را در انتخابات پیش رو ارزیابی می نمایند.

کار به جایی رسیده است که جو بایدن و کامالا هریس، حتی در ایالت هایی اقدام به برپایی مراسم انتخاباتی نموده اند که به طور سنتی در اختیار جمهوریخواهان قرار دارند. نظرسنجی ها بایدن را در بعضی از این ایالت ها جلوتر از ترامپ اعلام نموده اند. نظرسنجی هایی که ترامپ آن ها را به سخره می گیرد و نفی می نماید.

اگر به آمار منتشر شده از سوی نظرسنجی ها بگردد اعتماد کرد، بایدن در بعضی از این ایالت ها بیش از پنج درصد از ترامپ پیشی گرفته است.

به همین دلیل نیز ما شاهد سفر جو بایدن و کامالا هریس به چنین ایالت هایی هستیم. به عنوان نمونه، بایدن به کارولینای شمالی و جورجیا سفر نموده و کامالا هریس نیز روز آدینه به تگزاس سفر خواهد نمود. حتی نظرسنجی جدید حکایت از پیشی دریافت 17 درصدی بایدن در ویسکانسین دارد. موضوعی که تا پیش از این غیرقابل تصور بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1319

به "خبرنگاران کوشش های دقیقه 90 ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش های دقیقه 90 ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید