خبرنگاران دستگیری قاتل فراری در اهواز و کشف 74 فقره سرقت در خوزستان

به گزارش مجله همراهان، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی اهواز گفت:قاتل جوانی 31 ساله کمتر از 2 ساعت در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شد.

خبرنگاران دستگیری قاتل فراری در اهواز و کشف 74 فقره سرقت در خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند دوشنبه شب گفت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 12 با کار اطلاعاتی در کمتر از 2 ساعت قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت:قال در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف نموده و دلیل قتل را اختلاف قبلی مطرح نمود.

دستگیری دزد طلاجات منازل در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منازل در این شهرستان، شناسایی دزد یا دزدان احتمالی در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی اضافه کرد : یک دستگاه خودرو 405 با سه سرنشین به صورت مشکوک و با پلاک سرقتی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی شدند که متهمان به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار و تیراندازی کردند.

سرهنگ تقی زاده ادامه داد: باتوجه به شلوغی جمعیت ماموران پلیس از تیراندازی امتناع و در نهایت با کار تخصصی خودرو توقیف و یک نفر از متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات به هشت فقره سرقت طلاجات از منازل به صورت عادی و 2 فقره سرقت مسلحانه منزل در شهرستان های شوش و اهواز اعتراف کرد.

وی اعلام کرد : همچنین 2 دزد متواری شناسایی و دستگیری آن ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

دستگیری دزد حرفه ای کیف و موبایل قاپ در اهواز

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری یک دزد حرفه ای کیف و موبایل قاپ با 20 فقره سرقت در شهرستان اهواز اطلاع داد.

سرهنگ سهراب حسین نژاد در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در بعضی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان نهاده شد.

وی توضیح داد: ماموران پلیس پایگاه شرق آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت یک دزد حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حسین نژاد توضیح داد : متهم به 20 فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در شهرستان اهواز اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از سرقت ها توسط شکات و متهم بازسازی شده، گفت: کوشش جهت شناسایی و دستگیری هم دست، مالخر و کشف اموال سرقتی در دستور کار پلیس است.

کشف 32 فقره انواع سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با دزدان حرفه ای ماموران پلیس خرمشهر با اقدامات پلیسی طی هفته گذشته در چند عملیات غافلگیرانه 17 دزد حرفه ای را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی توضیح داد: متهمان در تحقیقات پلیس به 32 فقره سرقت منزل، مغازه، خودرو، لوازم داخل خودرو، اماکن خصوصی و دولتی وموتورسیکلت درسطح شهرستان اعتراف کردند.

کشف 12 فقره سرقت اماکن خصوصی توسط پلیس ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری دزدان در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات تخصصی سه دزد حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به 12 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1094

به "خبرنگاران دستگیری قاتل فراری در اهواز و کشف 74 فقره سرقت در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری قاتل فراری در اهواز و کشف 74 فقره سرقت در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید