خبرنگاران پلمب یک باب مسافرخانه و رستوران در شهرستان خدابنده

به گزارش مجله همراهان، زنجان - خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در نتیجه بازدید مستمر ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر این استان از تاسیسات گردشگری برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا در ایام نوروز، یک مسافرخانه و رستوران در شهرستان خدابنده پلمب شد.

خبرنگاران پلمب یک باب مسافرخانه و رستوران در شهرستان خدابنده

جهت دریافت خدمات اجرای عایق روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

امیر ارجمند روز چهارشنبه به خبرنگاران خاطرنشان کرد: این واحدها به صورت غیرمجاز و به رغم اطلاع رسانی، اقدام به پذیرش مسافر می کردند که با یاری دستگاه های نظارتی به مراجع قضایی معرفی و تا اطلاع ثانوی از ادامه فعالیت آن هاجلوگیری شد.

وی گفت: به منظور نظارت بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، بازدید ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان از نحوه فعالیت تاسیسات گردشگری در تمامی شهرستان ها با جدیت و به صورت روزانه انجام می گردد.

ارجمند با بیان اینکه واحدهای اقامتی و پذیرایی زنجان مجاز به ارائه خدمات به مسافران نمی باشند، گفت: در نوروز 99 با کوشش کارشناسان نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط تا کنون بیش از 300 بازدید از واحدهای گردشگری تحت پوشش اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بازدید بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر این استان از تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی و پذیرایی تا تاریخ 15 فروردین به صورت مستمر ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 835

به "خبرنگاران پلمب یک باب مسافرخانه و رستوران در شهرستان خدابنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب یک باب مسافرخانه و رستوران در شهرستان خدابنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید