خسارات گسترده توفان مایکل به کابل های اینترنتی ، فلوریدا بالاترین رکورد آسیب را ثبت کرد

به گزارش مجله همراهان، توفان مایکل فشار گسترده ای روی کابل های اینترنتی وارد نموده و باعث قطع سراسری اینترنت در بخش هایی از ایالات متحده شده است.

خسارات گسترده توفان مایکل به کابل های اینترنتی ، فلوریدا بالاترین رکورد آسیب را ثبت کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب توفان، خساراتی قابل توجه به تجهیزات مخابراتی و اینترنتی زده است. این خسارات، بیش از چیز باعث مسدود شدن ارتباط بین اهالی شهرهای توفان زده و دوستانشان شده است.

کمیته ارتباطات فدرال ایالات متحده در بیانیه ای گفت که تمامی کوشش خود را برای حل مسائل کابل های اینترنتی و سیستم های مخابراتی به کار خواهد بست.اما تا آن موقع چاره ای به جز شکیبایی وجود نخواهد داشت.

بر اساس گزارش آژانس ارتباطات رادیویی ایالات متحده؛ توفان مایکل بالاترین نرخ خسارات را در فلوریدا و بخش هایی از جورجیا داشت.

این توفان که در شش استان جابجا می گردد، یکی از قوی ترین و قدرتمندترین توفان هایی است که تا کنون بین کشورهای مختلف دنیا مشاهده شده است.

توفانی که تا این لحظه حداقل 16 کشته ثبت نموده است. البته خبر خوش و امیدوار کننده برای اهالی منطقه ها توفان زده این است که تمامی تماس ها با واحدهای اورژانس با موفقیت انجام می گردد و در حال حاضر تنها هشت مرکز تماس تلفنی قادر به دریافت تماس اضطراری نیستند. جمله شش مرکز در فلوریدا و دو مرکز در جورجیا.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2215

به "خسارات گسترده توفان مایکل به کابل های اینترنتی ، فلوریدا بالاترین رکورد آسیب را ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارات گسترده توفان مایکل به کابل های اینترنتی ، فلوریدا بالاترین رکورد آسیب را ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید