دریاچه صورتی در مکزیک

به گزارش مجله همراهان، به دنبال مکانی بگردید که در اینستاگرام شما غذا ایجاد کند ، جالب‌تر به نظر می‌رسد ؟ این مرداب صورتی در مکزیک ممکن است بهترین مکان برای شما باشد . خیلی صورتی است که بیشتر مردم احساس کنند که آن‌ها از این دنیا رفته‌اند و به مکان دیگری رفته‌اند .

دریاچه صورتی در مکزیک

این شگفتی طبیعی را می‌توان در لاس Coloradas ، یک شهر ماهیگیر کوچک در گوشه شرقی ساحل Yucatecan یافت . علاوه بر باتلاق‌های صورتی ، این قسمت از یوکاتان به خاطر مناظر زیبا و unordinary و کارخانه نمک giant مشهور است .
نمی‌توانستم آنچه را که می‌دیدم باور کنم . ماریسا Hampe ، مردی که مرداب صورتی را در سفری به مکزیک کشف کرد ، گفت : من تا به حال نشنیده بودم که یک دریای صورتی ، یک مکان منحصر به فرد و جادویی باشد .
پس چگونه تالاب تا این حد سرخ می‌شود ؟ علم پشت این رنگ از میکرو ارگانیسم‌هایی است که در تالاب زندگی می‌کنند ، مانند میگو ، میگو و پلانکتون قرمز . آن‌ها آب را با carotene رنگ می‌کنند و به صورتی رنگ می‌شوند .
به پایین بروید تا عکس‌های خیره‌کننده گرفته‌شده در این نقطه کانونی مکزیکی عالی را ببینید - هر عکس بسیار جالب‌تر از عکس بعدی است !

انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 10

به "دریاچه صورتی در مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه صورتی در مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید