دلایل گل نزدن پرسپولیس به سپاهان، تعیین شدن هدف بازی با استقلال

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت 16:30 امروز ملاقات معوقه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار کردند که این ملاقات با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

دلایل گل نزدن پرسپولیس به سپاهان، تعیین شدن هدف بازی با استقلال

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

یحیی گل محمدی پس از این ملاقات گفت: مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم. دریافت سه امتیاز هدف اصلی ما بود. در هر دو نیمه موقعیت های خوبی داشتیم. توانستیم کنترل خوبی داشته باشیم. می توانستیم بهتر بازی کنیم و از موقعیت های گل مان بهتر استفاده کنیم اما اینگونه نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: فکر می کنم هر دو تیم کمی به گل نخوردن فکر می کردند و سطح فنی دو تیم هم یکسان بود. به همین خاطر موقعیت های گلزنی کمی داشتیم. ضمن اینکه متاسفانه خیلی راحت داور از یک صحنه به سود گذشت و داور پنالتی مسلم ما را نگرفت.

او در ادامه راجع به اعتراضات خود به داوری ادامه داد: آنچه که ما فکر می کردیم و از بیرون می دیدیم این بود که باید به نفع ما خطا گرفته می شد اما مشکل خاصی نبود که درباره آن صحبت کنیم.

گل محمدی ضعف خط حمله پرسپولیس در بازی های فصل جاری لیگ برتر گفت: فشار زیادی روی این بازیکنان است. تا جایی که توانستیم در هفت بازی، موقعیت برای مهاجمانمان به وجود آوردیم. فکر می کنم این فشار باعث شده تا آنها نتوانند از موقعیت های گل استفاده نمایند. مهاجمان تیم نیاز بیشتری به تمرینات اختصاصی دارند. فکر می کنم تنها کاری که می توانیم انجام دهیم کار کردن روی عملکرد آنهاست.

او در خاتمه راجع به ملاقات حساس هفته آینده پرسپولیس با استقلال تهران تاکید نمود: دربی همواره جذابیت های خاص خودش را دارد. دریافت سه امتیاز در این بازی با توجه به شرایط جدول هدف اصلی تیم خواهد بود. انشاالله که عملکرد خوبی داشته باشیم و طرفداران را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1465

به "دلایل گل نزدن پرسپولیس به سپاهان، تعیین شدن هدف بازی با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل گل نزدن پرسپولیس به سپاهان، تعیین شدن هدف بازی با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید