دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای استان های شرق کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش مجله همراهان، دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای استان های شرق کشور عصر امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی، مشاور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان استانی در نمایشگاه بین المللی بیرجند افتتاح شد.

دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای استان های شرق کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد

حسن رمضانی در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای استان های شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بیرجند، گفت: این دومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی شرق ایران است که با هدف معرفی، ایجاد فضای تبادل تجربیات بین هنرمندان برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اضافه نمود: این نمایشگاه شامل 105 غرفه است که شامل مشاغل سنتی استان های مختلف از قبیل گلیم بافی، سفالگری، آهنگری، صنایع چوب، سنگ های تزینی و قیمتی و غیره به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: این دومین نمایشگاه در زمینه صنایع دستی در استان خراسان جنوبی است که امیدواریم این نمایشگاه مقدمه ای برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایران شامل همه استان ها به میزبانی خراسان جنوبی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی شرح داد: این نمایشگاه با حضور 5 استان مختلف در شرق کشور شامل استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، همدان و سیستان بلوچستان برگزار شده است.

وی گفت: این نمایشگاه از 19 آذرماه به مدت 5 روز جهت بازدید علاقه مندان دایره است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 852

به "دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای استان های شرق کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای استان های شرق کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید