رئیس فدراسیون کشتی روسیه: هیتلر هم این کار را نکرده بود! (تور روسیه)

به گزارش مجله همراهان، میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه درباره غیبت ورزشکاران این کشور در رقابت های جهانی 2022 بلگراد به صحبت پرداخت و از این شرایط گله کرد. شرایط تعلیق ما احتمالاً روی کشتی گیران تاثیر بگذارد. نقض بی سابقه ورزشی هر چقدر هم پیش پا افتاده به نظر برسد نه حتی اصول ورزشی، بلکه حقوق بشر را هم زیر پا گذاشته است. این ورزشکاران برترین دوره زندگی خود را وقف تمرین سخت و طاقت فرسا کردند. توجه داشته باشید هیتلر به همه ورزشکاران اجازه حضور در المپیک 1936 را داد. معلوم می گردد هیتلر از کسانی که اکنون روسیه را از صحنه رقابت های ورزشی بیرون انداخته اند بردبارتر است. پس چگونه می توان این تصمیم را درک کرد؟

رئیس فدراسیون کشتی روسیه: هیتلر هم این کار را نکرده بود! (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

او در ادامه گفت: واضح است که سال جاری اجازه حضور در مسابقات دنیای را نخواهیم داشت، اما حداقل شرح قابل قبولی بدهند که به چه علت روس ها در انتخابی بازی های المپیک شرکت نکنند. ما به خوبی به یاد داریم زمانی که دنیا دموکراتیک صربستان را بمباران کرد، صرب ها اجازه رقابت نداشتند، نه کسانی که آن ها را بمباران می کردند. روسیه اکنون کوشش خواهد نمود تا در سال 2022 رقابت های داخلی را سازماندهی کند تا بتوانند کشتی گیران خود را آماده و روی فرم نگه دارند.

مامیاشویلی درباره عدم انتخاب رومن ولاسف برای المپیک توکیو گفت: دوست ندارم با جزئیات به گذشته برگردم، اما فکر می کنم اشتباه در این زمینه رخ داد و مربیانی که مسئول بودند اشتباه کردند. من هم هیچ مسئولیتی برای خودم نمی پذیرم. رومن یک ورزشکار قوی و شایسته است و چند هفته پس از المپیک در مسابقات قهرمانی دنیا درخشش خود را ثابت کرد.

او در سرانجام درباره رقابت با کشتی گیران ایران و بلاروس در آینده نزدیک گفت: تیمی را برای مسابقات به یاد الکساندر مدوید به مینسک خواهیم فرستاد. امیدواریم در مسابقات کنستانتین ویروپایف در ایرکوتسک میزبان تیم های بلاروس، قرقیزستان، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان و سایر کشور های برادر باشیم. ما منتظر آن ها در لیگ پادوبنی مسکو هستیم، مذاکرات سازنده در این مورد در حال اجرا است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2166

به "رئیس فدراسیون کشتی روسیه: هیتلر هم این کار را نکرده بود! (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون کشتی روسیه: هیتلر هم این کار را نکرده بود! (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید