روایت الشرق از سرنوشت فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله همراهان، روزنامه الشرق قطر به بررسی سرنوشت فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا متوقف شده است.

روایت الشرق از سرنوشت فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الشرق قطر، پس از توقف دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کامل این رقابت ها دور از ذهن نیست. هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در کوالالامپور، پایتخت مالزی به عنوان مقر مرکزی این نهاد جلسه ای تشکیل نداده و کمیته مسابقات از طریق اینترنت جلسه هایی برگزار می کند. با این وجود به نظر می رسد برگزاری دوباره دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا یک ضرورت است و بحث لغو کامل رقابت ها به خاطر شیوع ویروس کرونا مطرح نیست. انتظار می رود AFC در چند روز آینده تصمیم نهایی خود را درباره آینده این رقابت ها اعلام کند. دو گزینه برگزاری دیدارهای کامل لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شرایط مرتبط با ویروس کرونا در ماه های می و سپتامبر وجود دارند.

این رسانه قطری سپس با اشاره به صحبت های روز گذشته رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از احتمال برگزاری دیدارهای مرحله گروهی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و تک حذفی به خاطر درگیر بودن بسیاری از کشورها با شیوع ویروس کرونا از جمله ایران و کره جنوبی خبر داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 944

به "روایت الشرق از سرنوشت فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت الشرق از سرنوشت فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید