رونمایی از کتاب پدر بودن و فلسفه در آستانه روز پدر

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران هم زمان با روز پدر کتاب پدر بودن و فلسفه در کافه فلسفه رونمایی و معرفی می گردد.

رونمایی از کتاب پدر بودن و فلسفه در آستانه روز پدر

در این نشست که چهارشنبه ششم اسفند 1399 ساعت 10:30 برگزار می گردد دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر شهرام پازوکی و دکتر محمدرضا بهشتی سخنرانی می نمایند.

نویسنده های کتاب پدر بودن و فلسفه، اندیشه های خود را درباره تاثیر هم زمان پدر بودن بر بچه ها و مردان، موضوعات اخلاقی مرتبط با سبک های مختلف والدگری، پدر بودن اصیل و معنای آن و... به همراه توصیه هایی به پدرانی که به نحوی با دوراهی هایی در زندگی خود روبرو شده اند در اختیار ما می گذارد. این کتاب می کوشد تا به کمک مردان و زنانی که از فرهنگ ها، تخصص ها و چشم اندازهای مختلف به این موضوعات پرداخته اند و با فراهم کردن ایده های بیشتری برای اندیشیدن پاسخ پرسش ها را برای پدرهای امروز و آینده (و البته مادرها) میسر کند.

این کتاب نوعی فلسفه خشک دانشگاهی نیست. اثری که در دست شماست کتابی عملی و بصیرت بخش و حتی سرگرم نماینده است. مولفان این کتاب با بیرون کشیدن بینش هایی که می توان از فلسفه، روانشناسی، دین و انسان شناسی به دست آورد، پدرها را با کمک ها و بصیرت های حاصله از خرد جمعی انباشت شده در اعصار مختلف کمک می نمایند تا بتوانند نقش های خود را بهتر فهمیده، قدر شناخته و تحقق بخشند. هر پدری که زمانی را صرف فکر کردن و به کار بستن بعضی از ایده هایی کند که در این کتاب خواهد خواند از کار خود خرسند خواهد شد - این خوشنودی البته به فرزندان او نیز خواهد رسید.

این برنامه در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی در خیابان نوفل لوشاتو، بعد از تقاطع آراکلیان شماره 87 (موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1606

به "رونمایی از کتاب پدر بودن و فلسفه در آستانه روز پدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب پدر بودن و فلسفه در آستانه روز پدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید