رویترز: آمریکا تحریم 40 نفتکش را در دست آنالیز دارد

به گزارش مجله همراهان، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مطلع گزارش داد که وزارت خزانه داری آمریکا تحریم دست کم 40 فروند نفتکش را به دلیل نقض تحریم های دولت این کشور علیه ونزوئلا در دست آنالیز دارد.

رویترز: آمریکا تحریم 40 نفتکش را در دست آنالیز دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رویترز روز آدینه به نقل از منابع مطلع در صنعت کشتی رانی گزارش داد که وزارت خزانه داری آمریکا در حال اجرا آنالیز های لازم برای تحریم دست کم 40 فروند کشتی نفتکش به دلیل نقض تحریم های یکجانبه دولت آمریکا علیه ونزوئلا است.

این منابع مطلع به رویترز گفته اند که وزارت خزانه داری آمریکا هنوز تصمیم قطعی در این زمینه اتخاذ ننموده است، اما ممکن است که در آینده ای بسیار نزدیک تحریم علیه بیش از 40 فروند نفتکش را اعلام کند.

به گفته این منابع مطلع، در بین نفتکش هایی که ممکن است در فهرست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گیرند، نام 25 ابرنفتکش (سوپرتانکر) و 17 نفتکش کوچکتر دیده می گردد.

وزارت خزانه داری آمریکا که روز سه شنبه 4 فروند کشتی نفتکش که با پرچم کشورهای مالت، پاناما، جزایر مارشال و باهاما فعالیت می نمایند را به دلیل نقض تحریم های یکجانبه دولت آمریکا علیه ونزوئلا تحریم نموده، هنوز در مورد احتمال تحریم نفتکش های دیگر اظهارنظر ننموده است.

مقامات کاخ سفید و وزارت امور خارجه آمریکا نیز به درخواست های خبرنگار رویترز برای ارائه توضیحاتی در این زمینه پاسخی نداده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1084

به "رویترز: آمریکا تحریم 40 نفتکش را در دست آنالیز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: آمریکا تحریم 40 نفتکش را در دست آنالیز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید