رکوردی جدید برای ابراهیموویچ به لطف پیروزی میلان

به گزارش مجله همراهان، ستاره سوئدی میلان اگرچه نتوانست برای بازی تیمش در هفته بیستم سری A گلزنی کند اما بابت پیروزی این تیم افتخاری بزرگ عایدش شد.

رکوردی جدید برای ابراهیموویچ به لطف پیروزی میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان روز گذشته (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته بیستم سری A مقابل اودینزه به فزونی رسید. زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی روسونری که به تازگی به این تیم برگشته این بار نتوانست برای تیمش گلزنی کند اما پیروزی لحظه آخر قرمزومشکی پوشان شهر میلان، باعث ثبت یک رکورد در کارنامه او شد.

پیروزی 3 بر 2 میلان مقابل اودینزه، زلاتان را به رکورددار بهترین ضریب کسب پیروزی در سری A به نسبت تعداد بازی هایش در این رقابت ها تبدیل کرد.

از فصل 95-1994 به بعد هرگز بازیکنی نبوده که صدو پنجاهمین پیروزی اش در سری A با تعداد بازی هایی کمتر از بازی های ابراهیموویچ در این لیگ رقم خورده باشد. زلاتان با احتساب دوره نخست حضورش در میلان (2010 تا 2012) و پیش از آن در بازی در تیم های یوونتوس و اینتر، تا کنون 222 بازی در سری A انجام داده و پیروز به کسب 150 پیروزی شده است.

ابراهیموویچ 38 ساله روز گذشته تنها سومین بازی اش را در دوره دوم حضورش در میلان انجام داد اما او نتوانست سهمی در سه گل تیمش داشته باشد چون دو تای آنها توسط آنته ربیچ و دیگری از طریق تئو هرناندس به ثمر رسید تا سومین برد متوالی میلان در تمامی رقابت ها رقم بخورد.

ایبرا در تمام ادوار حضورش در سری A با تیم های مختلف، پیروز به کسب 7 مقام قهرمانی شده است. او در این مدت 150 پیروزی کسب نموده است، همان تعداد بردی که استبان کامبیاسو ستاره آرژانتینی سابق اینتر در 230 بازی و لورنزو اینسینیه هافبک ایتالیایی ناپولی در 232 بازی کسب نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 635

به "رکوردی جدید برای ابراهیموویچ به لطف پیروزی میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردی جدید برای ابراهیموویچ به لطف پیروزی میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید