سال 98 برای شرکت های فناور اصفهان، سال درخشانی خواهد بود

به گزارش مجله همراهان، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان گفت: با اختصاص حدود 40 میلیارد تومان اعتبار ازسوی صندوق نوآوری و شکوفایی به این صندوق، امسال سالی درخشان برای شرکت های فناور این استان خواهد بود.

سال 98 برای شرکت های فناور اصفهان، سال درخشانی خواهد بود

احمد مرت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی خبرنگاران اضافه نمود: صندوق پژوهش وفناوری استان اصفهان اولین صندوق پژوهش و فناوری کشور است که از سال 84 فعالیت خود را آغاز نموده و عمدتا در این سال ها به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری این استان، تسهیلات ارایه نموده است.

وی اعلام کرد: از زمانی که این صندوق عاملیت صندوق نوآوری وشکوفایی را بدست آورده، به شرکت های دانش بنیان با تمرکز بیشتری تسهیلات داده و ضمانت نامه برای شرکت های دانش بنیان صادر نموده و در بخش سرمایه گذاری جسورانه نیزفعالیت داشته است.

مرت با اشاره به اینکه این صندوق بر اساس حوزه جغرافیایی فعالیت دارد، گفت: صندوق پژوهش و فناوری اصفهان مانند دیگرصندوق ها از قبیل صندوق پژوهش و فناوری تهران نیست که تخصصی و بر اساس موضوع فعالیت داشته باشد، بلکه به همه شرکت های فناور و دانش بنیان دراستان اصفهان خدمات می دهیم و اولویت ما جغرافیایی است تا اینکه موضوعی باشد.

وی اعلام کرد: اعتبار اختصاص داده شده صندوق نوآوری و شکوفایی تقریبا 40 میلیارد تومان است که در قالب 13 میلیارد تومان تسهیلات و 27میلیارد تومان خط اعتباری اعطا شده است.

مرت اضافه نمود: تزریق این خط اعتباری از سوی صندوق نوآوری وشکوفایی در انتها سال گذشته، برای سال 98 اصفهان سال درخشانی خواهد بود چرا که اقدام موثری در جهت شکوفایی شرکت های خلاق و نوآور غیر دانش بنیان صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: صندوق های پژوهش و فناوری استان تهران در جذب منابع اقتصادی دستشان باز است و به منابع زیادی نزدیک هستند، اختصاص این اعتبار از سوی صندوق نوآوری وشکوفایی به صندوق های پژوهش و فناوری سایر استان ها اتفاق خیلی خوبی برای توسعه نوآوری در کشور است.

وی یاداور شد: سال گذشته 20 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات ارزان قیمت، لیزینگ و سرمایه گذاری جسورانه از سوی این صندوق ارایه شده است.

علمی ** 9340**1485

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 184

به "سال 98 برای شرکت های فناور اصفهان، سال درخشانی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 98 برای شرکت های فناور اصفهان، سال درخشانی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید