سلیمی: فکر نمی کنم جزو 3 تیم اول لیگ باشیم

به گزارش مجله همراهان، سرمربی تیم هندبال کیمیا کاشت گفت: در گروه سختی قرار داریم و احتمالاً سه تیم اول لیگ از همین گروه ما باشند.

سلیمی: فکر نمی کنم جزو 3 تیم اول لیگ باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ناصر سلیمی پس از شکست تیمش برابر فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر هندبال گفت: بچه های ما خیلی کم تجربه هستند و در لحظات حساس کنترل بازی را از دست دادند. متأسفانه بازیکن خوب ما در پخش دچار بیماری کرونا شد. تمام برنامه های تاکتیکی تیم روی پخش توپ است و نداشتن این بازیکن کار را برای ما سخت کرد.

وی در ادامه اضافه نمود: سپاهان از تیم های باسابقه هندبال است و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد و ما انتظار داشتیم بازی سختی را در پیش داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم هندبال کیمیا کاشت درباره اینکه آیا نتیجه این دیدار عادلانه بوده است، گفت: با شرایطی که هر دو تیم داشتند این نتیجه کاملاً عادلانه بود.

سلیمی تأکید کرد: گروه سختی داریم. حتی سپاهان که سابقه زیادی دارد و بالاترین استخوان هندبال را دارد، دو باخت داشته و اینکه دو باخت دیگر هم داشته باشد دور از ذهن نیست. ما به عنوان یک تیم کم تجربه در گروه سختی قرار داریم و پیش بینی می کنم سه تیم اول لیگ برتر از گروه ما باشند. اگر در گروه بازنده ها باشیم، تیم اول بازنده ها نیز از همین گروه است. با این اوصاف حس می کنم جزو سه تیم اول لیگ نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1348

به "سلیمی: فکر نمی کنم جزو 3 تیم اول لیگ باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: فکر نمی کنم جزو 3 تیم اول لیگ باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید